ROZEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE = GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAF!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yinthee schreef:JPitty schreef:27, bijna 28 *wijst naar onderschrift*Erpel schreef:Oh, over 20 dagen taart!
En over 10 dagen ook taart, want dan ben ik jarig
Dan wordt ik 18
Myrthe_Yolto schreef:Monatoetje in het gezicht van cross(ben je naam ff kwijt
)
ElineThera schreef:Nou, ik had springles en me pony stopte en draaide meteen 180 graden om, nou kon ik blijven zitten en heb me schijnbaar opgevangen met de hand aan de manen (hing er eerst wel half langs maar omdat die nog iets draaide kon ik er weer terug op) en toen na 5 minuten deed me pink echt z'n pijn, heb nog wel me les uitgereden en die duurt nog een half uur, nou pijn dat ik heb gehad (!) en erna moest ik huilen (arme ik) en toen zijn we maar naar de dokter gegaan, die dacht dat het gewoon licht gekneusd was. Voor de zekerheid naar het ziekenhuis gegaan en toen was die toch gebroken (maargoed dat we geweest zijn want me bot waren scheef gebroken) en nu heb ik een pink die niet meer recht kan en niet meer bij de rest van me vingers kan!
Erpel schreef:Pfft, die hakken.. Als je iets daarmee breekt zie ik je wel op mijn afdeling verschijnen
Myrthe_Yolto schreef:oh, nu ga je me paard knuffelen
JPitty schreef:Maar mag ik eens vragen hoe jong iedereen in dit topic is?