Dat ze zeker wel de muziek zullen horen en dat je na een paar dagen gewent raakt aan het geluid van die vliegtuigen...
Marjoow: het antwoord was dat als je er wat langer zit dat je wel gewend raakt aan de vliegtuigen en hun lawaai. Ze verwachten dat het geluid er wel bovenuit komt.
@Lentemorgen We will be bringing you coverage of the medal showjumping competitions on friday and sundaydat is hem
Ik hoor het wel, maar begrijp het haast niet Of ik moet me erop gaan concentreren, maar dan kan ik niet bokken/twitteren
xx_Horsiex schreef:Lielle schreef:heb het net toegevoegd, net als de ZDF live streamLiellee.... Wil niet vervelend zijn.. Maar, waar is de link naar de stream dan?derde link op de startpagina, begint met zdf
Asyaa schreef:Lielle schreef:Bonechi_ schreef:Lie èlledat is echt ongelooflijk, maar weinig mensen die dat meteen goed doen.Moet je jou naam uitspreken als Lie élle? (ik sprak het altijd maar uit als Lille (als in de franse stad) )Li-elle dus, maar je bent niet de enige
Oeh thanks! Ik had nog niet gezien dat ie dat terug geschreven had Mooi, want volgens mij deden ze dat gisteren niet!
ik heb trouwens de tip van de dag:bijt een cherrytomaatje niet doormidden in de richting van je monitor. Omlaag druipende pitjes zien er heel onsmakelijk uit
Lielle, tip: Bijt een cherrytomaatje sowieso nooit door tussen je voortanden, doe in vervolg maar met je mond dicht