gabixcoen schreef:Oei oei oei oei! Wel hele vriendelijke ruiter met mooi getalenteerd paard! Ben fan!
Mijn idee ook! Fijn om naar te kijken daardoor.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Janine1990 schreef:gabixcoen schreef:Uhm 1e en Patrick had 10x minder fouten..
Paard was constanter in de aanleuning (op en voor de loodlijn) en simpelweg wat meer talent.
Janine1990 schreef:FriesWytske schreef:En degene die een filmpje van de Russin willen zien. Zou zeggen zoek zelf even op google ipv een ander dat voor je te laten doen.
Whoooow... waar slaat dat nu weer op? Ik heb gewoon gezegd dat ik in de pauze op zoek zou gaan. Wat weer een rare reactie zeg.
Janine1990 schreef:FriesWytske schreef:En degene die een filmpje van de Russin willen zien. Zou zeggen zoek zelf even op google ipv een ander dat voor je te laten doen.
Whoooow... waar slaat dat nu weer op? Ik heb gewoon gezegd dat ik in de pauze op zoek zou gaan. Wat weer een rare reactie zeg.
Vandaar dat ik in mijn vorige reactie ook zei: als iemand wel een filmpje kan vinden, dan graag.
: http://www.dehoefslag.nl/laatste-nieuws ... ieren.html Selina schreef:Janine1990 schreef:
Inderdaad, echt jammer dat ze twee uitvallers hebben. Maar op dat niveau kan je natuurlijk ook moeilijk een gat van 22 minuten in je programma opvullen
Jawel joh, gewoon de jury's die een dansje doen ofzo.
Littera schreef:Als je Chrome of Firefox gebruikt