annnepannne schreef:Wat zijn de tweakers lelijk zeg, heb nu al van 3/4 tweakers fotos gekregen.
Maar veel leuks zit er niet tussen.
Volgendjaar een modellensite bokt?
Pfffffff.

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Siamsmeesje schreef:Lelijk vind ik wel meevallen, maar het zijn allemaal van die broekies
En die schrikken vast zodra ze mijn profiel gezien hebben, want er ik heb nog geen chat gezien. Ok... Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet snel met die jonkies aan de praat ga. Ben veel te bang dat ik nauwelijks iets weet om over te kletsen
Siamsmeesje schreef:Lelijk vind ik wel meevallen, maar het zijn allemaal van die broekies
En die schrikken vast zodra ze mijn profiel gezien hebben, want er ik heb nog geen chat gezien. Ok... Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet snel met die jonkies aan de praat ga. Ben veel te bang dat ik nauwelijks iets weet om over te kletsen
Freekers schreef:annnepannne schreef:Wat zijn de tweakers lelijk zeg, heb nu al van 3/4 tweakers fotos gekregen.
Ik moet de eerste knappe, met six-pack en diamantjes in de oren, ITer nog tegengekomen.
Freekers schreef:annnepannne schreef:Wat zijn de tweakers lelijk zeg, heb nu al van 3/4 tweakers fotos gekregen.
Ik moet de eerste knappe, met six-pack en diamantjes in de oren, ITer nog tegengekomen.
Lizz schreef:w00pw00p schreef:Ik word gematched met dezelfde mensen onder de 18 en ook nog eens die boven de rivieren wonen, misschien toch gewoon vragen hier wie er uit Eindhoven komt ?
Misschien dan toch maar liegen over je echte leeftijd en iets boven de 18 jaar invullen?
Jantjuh151 schreef:annnepannne schreef:Wat zijn de tweakers lelijk zeg, heb nu al van 3/4 tweakers fotos gekregen.
je hebt mij nog nie gezien