lientje5 schreef:Eventing is idd alleen via FEItv of als je in Duitsland woont via clipmyhorse

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
IndianVegas schreef:Hard bezig om mn internet te fixen.. Waarom snap ik toch niks van pc's..
Sammie schreef:Ladybird schreef:Hee Sam, jij zei toch van de week dat de ruiters zelf de achtergrondmuziek mochten kiezen?
Laurens zegt net nml dat dat niet mag, maar ik meende dat iemand hier zij dat het wel kon?
Bij de gewone Grand Prix iig wel. De special zou ik raar vinden als dat niet zou mogen, maar dat zou wel kunnen. De gewone Grand Prix weet ik niet beter dan dat ze dat zelf uitkiezen.
N0a schreef:IndianVegas schreef:Hard bezig om mn internet te fixen.. Waarom snap ik toch niks van pc's..
Download even malware. Als je internet het niet doet gewoon normaal, probeer dan eens in veilige modus te downloaden met internet mogelijkheden. Als je dat gedownload hebt even laten scannen. Meestal vind die vrij snel wel iets.
Ik ben ook weer van de partij![]()
N0a schreef:IndianVegas schreef:Hard bezig om mn internet te fixen.. Waarom snap ik toch niks van pc's..
Download even malware. Als je internet het niet doet gewoon normaal, probeer dan eens in veilige modus te downloaden met internet mogelijkheden. Als je dat gedownload hebt even laten scannen. Meestal vind die vrij snel wel iets.
Simoonzel schreef:N0a schreef:
Malware Bytes Anti-Malware ***
Je wil geen malware downloaden.
crazycactus schreef:Ik heb gisteren ook iemand met links zien groeten, wellicht dezelfde??
SAKKIA schreef:Afspraken die ik had, allemaal vervroegd en inmiddels achter de rug. Eerste ruiters wel gemist, maar geen hele belangrijke volgens mij.