Erpel schreef:Frozenstar schreef:Ik vind het maar stront irritant al die dezelfde ava's Je uit mijn gedachte Ik peer hem ook maar, heb het idee dat ik maar met 2 mensen in het topic zit, jij en de roze-bewegende-irritante-ava's-die-allemaal-1-persoon-lijken.
*is blij dat ik er met het voedselgevecht niet was en dus nog schoon ben*ik ben 18 btwverder niet veel gemist zo te lezen
Hebbesje schreef:*is blij dat ik er met het voedselgevecht niet was en dus nog schoon ben*ik ben 18 btwverder niet veel gemist zo te lezen Voelt zich ouddd
*veegt zich af van de limonade en doet wat suiker bij de aardbeitjes en eet ze op *zo jong ben ik toch niet meer Iemand opzoek naar een lieve pony?
JPitty schreef:*Voelt zich nog steeds bejaard met haar 27, bijna 28 lentes*Hoe zou jij je dan voelen als je 40 wordt? Of 80?
Hey, valt me iets op... We begonnen op VN, de voorpagina. Werden daar door Modje naar de HK, huiskamer, geschopt. En nu zitten we weer op de VN, voorpagina?Kunnen die modjes het niet eens worden ofzo?