E_dicky schreef:xx_Horsiex schreef:Volgens mij klopt er iets niet wnat ze zijn nog aan het rijden dus welke idioot dat heeft geschreven.
anky
Anky heeft wel wat beters te doen nu

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
E_dicky schreef:xx_Horsiex schreef:Volgens mij klopt er iets niet wnat ze zijn nog aan het rijden dus welke idioot dat heeft geschreven.
anky
xx_Horsiex schreef:Ja maar wij hebben dat niet rondgeadverteerd op een site van de dressuur koningin![]()
xx_Horsiex schreef:Hij staat nu derde, maar hij mag echt al super trots zijn hoor ook als hij nu verder zakt!
Elise88 schreef:'' HOP '' '' HOP '' HIIIOOOP '' ..ze '' hopte '' 'm gewoon over de hindernissen heen.
DraakjeII schreef:Elise88 schreef:'' HOP '' '' HOP '' HIIIOOOP '' ..ze '' hopte '' 'm gewoon over de hindernissen heen.
Ik kan hier geen beeld bij bedenken. Wie was er aan het hoppen en hoe deed ze dat dan ?
Elise88 schreef:'' HOP '' '' HOP '' HIIIOOOP '' ..ze '' hopte '' 'm gewoon over de hindernissen heen.
Tim heeft 't goed gedaan.
ik lees verder gewoon weer stilletjes met jullie mee.
Karin schreef:Een veelbelovende combinatie voor Londen 2012, ik hoop dat ze de komende vier jaar topfit blijven!
xx_Horsiex schreef:Hoezo, ze staat eerste!