Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ShannaY schreef:Wat verschrikkelijk, is het jou paard of van iemand anders (omdat je in je profiel alleen over een fjord praat!).
Ik hoop dat hij snel terug gevonden word, ik ken het gebied daar niet, ik weet waar het is, en dat het groot is, maar ik zou er verdwalen. Heel veel succes!
Conga schreef:Als ik niet hoefde te werken had ik ook gelijk mee komen helpen
is er al gebeld naar Stal van de bijgaard in Loon op zand? dat is ook nog een soort van manege.
ik hoop echt dat hij snel gevonden wordt
hennyvanamon schreef:jeetje kan dan de media niets voor je doen bel hart van nederland, die hebben altijd hele goede ideeen, over allerlei zaken, dit gaat toch te lang duren zo, je gaat er aan kapot. sterkte, en hopen maar..
Marigold schreef:Als er gewoon naar de politie gebeld wordt dan krijgen de eigenaren en directe betrokkenen ook gelijk bericht.is het anders niet een idee dat de meiden die vandaag kunnen zoeken hun mobiele foon nrs uitwisselen met 1 bepaald iemand, die wat met het paard te maken heeft?
stel hij wordt gevonden, dan kan dat aan iedereen worden doorgegeven, en zo hoef je ook niet eerst helemaal iets in touw te zetten..
Katja schreef:Marigold schreef:Als er gewoon naar de politie gebeld wordt dan krijgen de eigenaren en directe betrokkenen ook gelijk bericht.is het anders niet een idee dat de meiden die vandaag kunnen zoeken hun mobiele foon nrs uitwisselen met 1 bepaald iemand, die wat met het paard te maken heeft?
stel hij wordt gevonden, dan kan dat aan iedereen worden doorgegeven, en zo hoef je ook niet eerst helemaal iets in touw te zetten..
Heel vervelend dat hij nog niet gevonden is. Hopelijk gaat het vandaag lukken.