Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ilzjuh schreef:Ilsemarie schreef:Dat Angela doet wat haar opgedragen wordt lijkt me niet meer dan normaal want vaak is 't anders zo dat je wel kan opzouten en voor jou 10 anderen...
Dan hadden ze van mij tien anderen mogen zoeken in plaats van mij.
Lovely1 schreef:Diesel54 schreef:Vandaag las ik in de Hoefslag, met foto's, ook iets in deze geest. maar dan met ëen andere "proffesionele ruiter"
Waar gaat dit over, echt niet normaal.
De pony kan niet eens gewoon vooruit kijken
mag ik vragen wie dat dan was? heb de hoefslag namelijk niet
Ilzjuh schreef:De andere kant van het verhaaltje kun je zo'n beetje overal vinden als je verder kijkt dan je neus lang is. Nee, daar ben ik niet naïef genoeg voor.
Jolliegirl schreef:Ik wacht even op (eventuele) toestemming, en mischien heb ik dan iets te melden van de ruiter zelf![]()
Als ik geen toestemming krijg van haar, helaas, maar dan ga ik er ook niet verder op in
Lovely1 schreef:Jolliegirl schreef:Ik wacht even op (eventuele) toestemming, en mischien heb ik dan iets te melden van de ruiter zelf![]()
Als ik geen toestemming krijg van haar, helaas, maar dan ga ik er ook niet verder op in
Nou ben benieuwd...
Jolliegirl schreef:Ik wacht even op (eventuele) toestemming, en mischien heb ik dan iets te melden van de ruiter zelf![]()
Jolliegirl schreef:Jolliegirl schreef:Ik wacht even op (eventuele) toestemming, en mischien heb ik dan iets te melden van de ruiter zelf![]()
ALS ik toestemming krijg van haar. Anders plaats ik het niet.
Jolliegirl schreef:Zoals k al zei : de foto's zullen wel weggehaald zijn.
ik heb ze nog iig.
WildWings schreef:Jolliegirl schreef:Zoals k al zei : de foto's zullen wel weggehaald zijn.
ik heb ze nog iig.
Nee hoor, degene die de foto's niet kon vinden heeft gewoon op de verkeerde link geduwd denk ik. Ze staan er zeeer duidelijk nog.
En indd, zat mensen hebben ze al lokaal opgeslagen voor als de site ineens offline gaat denk ik zo...
Jolliegirl schreef:Ohneee? het kan maar zo!
Jolliegirl schreef:Lovely1 schreef:
Nou ben benieuwd...
ALS ik toestemming krijg van haar. Anders plaats ik het niet.
Heb ik straks n rechtzaak aan m'n broek hangen...
Lovely1 schreef:Dat begrijp ik, maar denk niet dat je daar een rechtzaak van oploopt hoor