Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Helma_Edda schreef:ik snap nog steeds niet waarom iemand dan op dat paard ging zitten toen ie gevallen was
Yetse schreef:Ik vraag me af of DAP Olst-Wijhe zomaar de naam vrijgeeft, ALS ze het al weten natuurlijk.
Toch zou ik ook graag de naam willen weten er zjn verscheidene mensen hier op bokt die denken te weten om wie het gaat, maar ik tast nog volledig in het duister....
Redrumfox schreef:Als je nu al zeker denkt te weten dat het geen zin heeft dat ik bel, dan ga ik ook niet voor jou mijn tijd daaraan verspillen.Met de houding die je nu vertoont kan ik van te voren al zeggen: als ik morgen of overmorgen aankom met het verhaal dat het anders is gelopen dat jullie denken geloof jij me toch niet.
Redrumfox schreef:Redrumfox schreef:Maar goed; jullie blijven blijkbaar bij het oude verhaal, zijn er mensen die willen dat ik DAP olst-wijhe bel morgen voor een verklaring? zo niet, dan ga ik ook geen moeite voor jullie doen want ik weet wel beter dan dat l.ulverhaal.
Bonnie_Theun schreef:Idd, hoe is het paard en nu, op dit moment, aan toe??
sjorsie schreef:Helma_Edda schreef:ik snap nog steeds niet waarom iemand dan op dat paard ging zitten toen ie gevallen was
ja vind ik ook, als de jaarling echt aan het etteren was zou ik stoppen, tranquigel pakken en het dan een uurtje later weer proberen met hulp van de eigenaar, maar zeker niet gaan beuken met hamers en schoppen en erop zitten, hoe bedenk je het
Redrumfox schreef:Yetse schreef:Ik vraag me af of DAP Olst-Wijhe zomaar de naam vrijgeeft, ALS ze het al weten natuurlijk.
Toch zou ik ook graag de naam willen weten er zjn verscheidene mensen hier op bokt die denken te weten om wie het gaat, maar ik tast nog volledig in het duister....
Ik hoef geen namen, ik wil enkel een verklaring hoe het paard er aan toe is. Daar vanaf kunnen wij allemaal wel afleiden hoe het werkelijk gegaan is. Als het paard helemaal in de deuken zit, zal ik inderdaad moeten toegeven dat het verhaal van de voorpagina wel aardig klopt. Als hij enkel een paar schrammen heeft is het andersom.
kimberley77: oke dan begin ik er niet aan, aangezien het niet gewaardeert wordt dat ik jullie aan wat opheldering wil helpen.
Marigold schreef:het zou fijn zijn als dit verhaal niet zou blijken te kloppen,
dan is het dus niet zo gebeurd,
en ik moet zeggen, ik zou dan ook blij zijn omdat het best een eng idee is als gewone aardige mensen ineens tot zoiets in staat zouden zijn.
ook voor de rust in dit topic zou het goed zijn als er feiten kwamen, van wat er nou precies gebeurd is.
maar waarschijnlijk laten die eerst nog wel op zich wachten.
Helma_Edda schreef:als die smid dat paard echt met een hamer heeft lopen meppen, waarom hebben ze daar dan geen foto's van? als het verhaal van de 1e pagina echt klopt, dan is het toch veel logischer om een foto te hebben waarop de smid het paard slaat, dan een foto waar de smid op een paard zit dat is gevallen, of denk ik dat nou verkeerd?