Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:De politie wil graag in contact komen met de amazone. Ze is tussen de 12 en 18 jaar, heeft halflang donkerblond haar net over de schouders en ze droeg geen cap. Het paard was lichtbruin van kleur. Getuigen worden verzocht te bellen met het wijkteam Westerwatering via 0900-8844.
runningkawa schreef:Ik zeg ook niet dat de ruiter fatsoen heeft
Maar ik kan me wel voorstellen dat ze misschien zo boos is geworden dat ze ff verhaalging halen.
Dat het paard dan op de voet ging staan bewijst niks over xpres letsel toe willen brengen.
Juist eerder niet.
Als er een dol boos mens op me af draaft of galopeerd, ben ik pleite...
Didoo schreef:Zo laat nog?
Nieuw berichtGeplaatst: 6 min geleden
Het is 21.33...
Was dit vanmiddag? neem aan dat iemand niet om half 10 's avonds nog buiten gaat rijden?
slimmerik schreef:Ja, gewoon erop af stappen en beginnen van: Mag ik je wat vragen? etc.
Wel uit de buurt van de hoeven blijven
K_im schreef:slimmerik schreef:Ja, gewoon erop af stappen en beginnen van: Mag ik je wat vragen? etc.
Wel uit de buurt van de hoeven blijven
Waarom ben ik nou zo verlegen... Ik durf dit echt niet. En niet omdat ik ben ben voor het paard. Ik heb er gewoon niet genoeg zelfvertrouwen voor. Ik vind het al eng om een vreemd iemand te bellen. Ken je na gaan om erop af te stappen.
K_im schreef:Jammer dat je geen lange armen hebt
Meetje22 schreef:K_im schreef:Jammer dat je geen lange armen hebt
Ja of gelukkig dat je geen lange tenen hebt
K_im schreef:Ja, idd.
Kom ik echt zo aan met van die schoenen met stalen neuzen en ook nog eens tien maten te groot. Zeg ik: Ja, nee dit is voor mij eigen veiligheid!
Maar weer even ontopic:
Hoe moet ik dit nou aanpakken. Ik heb hier de moet helemaal niet voor. Ik schijt al in me broek als ik moet bellen. HELP! Ik denk dat ik me er gewoon buiten houd.
Alleen ben ik bang dat ik me dan schuldig ga voelen over dat jochie. Hij kwam alleen maar op voor zijn vriendjes. Hij wou gewoon niet in die strond lopen...