haha ik zie het al zo voor me: ''Het populaire Paardenblad voor de jeugd genaamt 'Penny' wordt aangeklaagt wegens het op ideeën brengen van zogeheten 'penny's' wat leid tot mishandeling van de pony's in het oldenelerpark.''
laten ze de dadr maar snel pakkenik snap echt niet dat sommige mensen dat kunnen doen hoor dan ben je toch niet helemaal 100! wat moetzo'n lief beestje je nou moeten aangedaan hebben om tot zoiets in staatte zijn?!
wel, als antwoord daarop kan ik je geven: het is een grote maat shetlander met hoog knuffelgehalte en dat plus het stripje uit de penny maakt dus mishandelde pony's in oldenelerpark
ik heb inmiddels 2 06 nummers van 2 meisje's maar ik heb er niet zoveel aan want hun willen niks loslaten maar de eigenaren van de nummers zijn de eigenaren van het hoofdstelletje en bitje..
Wat als je nu iemand anders laat bellen naar een van die mobiele nummers, liefst een wat oudere man met een hele diepe zware stem ofzo, met de tekst: Goedemiddag, Politie ''...'' (vul hier je woongebied in) afdeling HALT. Ik zou graag met je ouder of verzorger willen spreken.
Als je dan ook daadwerkelijk de ouders aan de lijn krijgt kun je mooi het verhaal aan ze kwijt het ondervragen zullen zij dan wel voor je doen. En als ze voor die tijd de hoorn al op de haak heeft gelegd... dan zal ze in elk geval niet lekker kunnen slapen van de zenuwen ;D
Hey... maar even heel wat anders: hoe is het inmiddels met de pony's? zijn die er al wat overheen? worden ze nog steeds lastiggevallen? ik hoop echt van niet
mijn shet is inmiddels zover dat hij alles en iedereen in de wei aanvalt of minstens stalkt samen met de fjord die nog wel eens de kont naar je toe wilt keren dus volgens mij is er sinsdien niet echt iemand nog weer de wei in geweest.. de merrie heeft helemaal geen angst meer echt voor mij, ik heb alleen nog niet weer geprobeert er een halster om te krijgen.. het veulentje is nog steeds angstig maar rent ook niet meer weg.. ze laat zich niet aaien of komt ook niet dichtbij bij je maar toch!
meer nieuws! er is een meisje die elke zaterdag komt borstelen en rijden, 2 weken geleden is 1 van de ''verdachten'' met haar meegeweest!!! dus ik weet wat me aankomende zaterdag te doen staat
er is een meisje dat 1 keer ind e 2 weken komt om te rijden schijnt.. en dan rijd ze niet alleen op luna (mishandelde pony) maar erger nog: dan rijd ze ook op de fjord van 1,5 jaar jong!!
inderdaad, 1 van die meisje's die dit tegen mij zei had er ook al wat van gezegt en kreeg als reactie iets van: maar hij is al heel groot hoor! pfft... logisch, de rest zijn SHETLANDERS!!