Morgannah schreef:Jongens we zitten niet in de kerk hoor![]()
Amen..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Morgannah schreef:Jongens we zitten niet in de kerk hoor![]()
Texas1 schreef:die vent moeten ze minstens al die beesten afnemen en voor elk geredde paard moet hijzelf 10 jaar de cel in....dat is pas realistisch! belachelijk dat hij ze terug krijgt en dus in de slacht belanden....ze hebben zo hard geknokt!
00Jess00 schreef:En die vieze klootzak verdient ook er nog gewoon keihard geld aan he, als ze naar de slacht gaan!!!! Vieze hufter...
IKbenEllen schreef:Zijn jullie niet bang dat de PvdD op een gegeven moment het paardrijden an sich aan wil gaan pakken?
thaollat schreef:Hebben er al mensen van bokt een overgenomen??
kimmie261 schreef:dus elk paard wat op MP staat is een slachtpaard????
wat een idioterie zeg...
Leonora schreef:Woon zelf op een boerderij en vind het heel vervelend dat er steeds over Lootsma wordt gesproken als over die boerEr bestaan, heus waar, in Nederland aardige boeren, die begaan zijn met hun vee
Lootsma is een handelaar en dat is toch echt iets anders.
kimmie261 schreef:goh..ik heb heel wat paarden verkocht via marktplaats,maar eerlijk gezegd,waren geen dieren die slacht bestendig waren..
sunnyblue schreef:Mijn moeders paard hebben we idd ook via MP gekocht en die zou ook bijna naar de slacht gaan, zelf heb ik mijn eigen pony ook op MP gezet, maar die zou echt niet naar de slacht gaan, maar de voor de meesten heeft MP een groot bereik, zowel voorslacht als verkooppaarden en pony's denk ik.
kimmie261 schreef:ceasario ,zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten,zullen we maar zeggen...