super gedaan, ik zou het je echt niet nadoen! Mijn zusje belde zo naar huis van, je moet even het journaal aanzetten want die paarden gaan nu van dat eilandje af! Dus mijn moeder en ik meteen kijken. We waren allebei echt super onder de indruk (zelfs mijn moeder, die verder niet echt iets met paarden heeft). Echt een mooi gezicht! (lijkt me wel gigantisch koud trouwens!). Echt super van jullie, en jullie paarden natuurlijk!
Ik heb echt zitten janken bij het zien van de beelden. Wat prachtig om te zien zeg. Ik ben zo blij dat ze gered zijn. Ik maak me steeds kwaad als ik denk aan de eigenaar. Wat een nalatigheid! Jullie zijn inderdaad helden!
Dat paardje dat in elkaar is gezakt leeft dus nog wel, hij maakt het naar omstandigheden goed. hoorde van een aantal dat hij was overleden, maar blijkt dus gelukkig toch niet zo te zijn.
WOW gewoon geen woorden voor... jullie hebben het echt super gedaan hoop dat jullie vaak achteruit hebben gekeken om te zien hoe super jullie het deden!!
SU-PER gedaan hoor meiden! Echt toppie! Ook ik heb de beelden bekeken, en met tranen in m'n ogen! Erg aangrijpend! Prachtig om het zo te zien! Gelukkig dat alles weer goed is gekomen met de paarden, en met jullie! Dit is natuurlijk niet niks! En ook voor Micky, toppie zeg, het is niet niks om zo koppie onder te gaan! En de rest van de meiden ook natuurlijk! TOPPIE!