Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dees_daan schreef:het is verschrikkelijk, ik kreeg een brok in mn keel toen ik de beelden zag, en vind het heel erg, maar deze man heeft dit niet gewild, hij is ook zijn paarden kwijt, voor hem is dit ook erg (neem ik aan)
maar verwijten naar de man gaan maken heeft geen zin, het is onmogelijk om zulke bange dieren in nog een eens 4 uur tijd allemaal weg te brengen..
het waren er 200 , hoe wil je dat ooit in 1 middag daar weghalen, dat bedoel ik te zeggen...
dees_daan schreef:...het is onmogelijk om zulke bange dieren in nog een eens 4 uur tijd allemaal weg te brengen..
het waren er 200 , hoe wil je dat ooit in 1 middag daar weghalen, dat bedoel ik te zeggen...
jacimatho schreef:ik vind dat je hier wel erg rare conclusies trekt. Heb je die man gesproken of iets?dees_daan schreef:ik heb ook gezegd, niet dat ik voor hem ben, als hij zich gewoon aan zijn contrakt gehouden had was dit nooit gebeurd..
het is verschrikkelijk, ik kreeg een brok in mn keel toen ik de beelden zag, en vind het heel erg, maar deze man heeft dit niet gewild, hij is ook zijn paarden kwijt, voor hem is dit ook erg (neem ik aan)
maar verwijten naar de man gaan maken heeft geen zin, het is onmogelijk om zulke bange dieren in nog een eens 4 uur tijd allemaal weg te brengen..
Denk eerder dat hij er meer mee zit dat hem dit een hoop geld gaat kosten dan dat er een paar paarden doodgaan, want daar zijn er genoeg van in de wereld.
Spijt heeft ie zeker weten, maar niet om die dieren die daar nu in angst staan..
laetitia schreef:Heeft er iemand een update over hoe het nu is? Zijn er al dieren gered?
Heeft iemand de persconferentie kunnen zien of horen?
sigrid1182 schreef:
Jobbeltje schreef:Volgens mij lopen wel meerdere kuddes langer op it noorderleech dan 15 oktober.
Citaat:Undersyk nei eigner hynders, 01/11/2006
De plysje stelt in strafrjochtlik
ûndersyk yn nei de eigners fan de goed
100 hynders dy't driigje te ferdrinken
by Marrum. Oant no ta hawwe 15 hynders
it net helle. De brânwacht hat mei
dûkers al 20 lytse hynders mei boatsjes
fan it stikje grûn helle.
Edding3000 schreef:ik vind dat je hier wel erg rare conclusies trekt. Heb je die man gesproken of iets?
Ann schreef:Er wordt een strafrechtelijk onderzoek gestart door de politie.Citaat:Undersyk nei eigner hynders, 01/11/2006
De plysje stelt in strafrjochtlik
ûndersyk yn nei de eigners fan de goed
100 hynders dy't driigje te ferdrinken
by Marrum. Oant no ta hawwe 15 hynders
it net helle. De brânwacht hat mei
dûkers al 20 lytse hynders mei boatsjes
fan it stikje grûn helle.
Bron: www.omropfryslan.nl
Esmeralda schreef:laetitia schreef:Heeft er iemand een update over hoe het nu is? Zijn er al dieren gered?
Heeft iemand de persconferentie kunnen zien of horen?
zie mijn berichtje bovenaan![]()
met pontons gaan ze de dieren zien te redden.
was net op het journaal, zijn heel veel mensen met de dieren begaan, dus denk wel dat het redelijk goed gaat komen.