Meisje van paard getrokken en verkracht..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Marijee

Re: Meisje van paard getrokken en verkracht..

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 19:08

Abnormaal... Het arme kind heeft nouw echt een trauma..... welke imbieziel dat dat nouw ze moeten van onz afblijven \

Je bent nergeens meer veilig.. enk wou nog vanzomer allleeen door het bos... nouw k doe dat ook niet meer..... vertik het

gaska

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 19:11

Ik vind dit echt niet meer normaal! Dat meisje durft nooit meer alleen straat op! En lekker slapen zal ze eerst ook niet meer doen!

Die vent moet levenslang krijgen!
Als je in die buurt woont durf je straat niet eens meer op!
Ik woon ook in Friesland en vind het ook maar niks! Het zal je maar gebeuren!

Iedereen zegt wel.. dan sla ik hem zolang met mijn zweep totdat hij ophoud maar dat helpt echt niet!(igg slaan met de zweep) Hij houd echt wel vol totdat hij jou heeft! en hard weg galloperen lukt mischien ook wel niet meer!
Ik denk zowiso dat je niet snel van zo'n iemand af komt! Hij weet altijd wel iets om je te pakken!

Sterkte gewenst aan dat meisje , familie en vrienden!

Vue

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 19:15

Jeetje.
Dit is toch niet normaal ?
Kun je al niet eens meer veilig buiten rijden !

Wat een sicko's lopen er toch rond zeg !

Dat meisje zal er trauma's aan overhouden !

sasie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 19:23

dit is echt verschrikkelijk kun je tegenwoordig niet eens meer rustig buiten rijden.
ik hoop dat ze hem snel vinden en hem voorgoed opsluiten.

_Anouck

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 19:24

sasie schreef:
dit is echt verschrikkelijk kun je tegenwoordig niet eens meer rustig buiten rijden.
ik hoop dat ze hem snel vinden en hem voorgoed opsluiten.

ja idd en zn zaakje mag er wel af!

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 19:24

Najaah zeg!
Hoe gek moet je zijn in je hoofd om dit te doen!
Piepp....Die man moet echt gek geweest zijn.
Wat zielig voor dat meisje, moet er niet aan denken.
Ik ben nu 13, moet daar dus niet aan denken, dat ik bijv. op Farouche buiten rij en er ineens een man onverwachts uit de bosjes springt *Weet niet of dat zo gegaan is, maar toch *
en dat ik Farouche niet weg kan laten galopere omdat die man haar vast heb...
Arm kind toch... Ook erg voor fam. en vrienden!

Noekiejj: Jaah, idd

Oliviaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 19:28

wie doet nou zoiets? hoe durft hij! wat een aso.. dat arme meisje..

tjah ik zou ook heel hard weggaloperen.. maar als de man je gewoon benadert van weet je de weg nar zus en zo, en als hij iets dichterbijer komt staan om iets te laten zien, trekt hij je er zo van af.. of als hij je vraagt van je paard te gana of zoiets..
jah het word echt steeds erger!
een paar jaar geleden was het ook vlak bij ons gebeurt.. maar die man is gepakt maar jammergenoeg lopen er nog ik weet niet hoeveel van die mensen rond..

Bootjuh1993

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 19:31

wat erig hoe gaat het nu met je ik heb hier
gewoon geen woorden voor hoe kunnen ze dit nou doen
en nog wel van je paard afgetrokken echt erig heb je die gene niet herkent????

Joscaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 19:33

Bootjuh1993: Kan je geen punten, komma's, en hoofdletters doen? Haha Leest wat makkelijker!

bliksempie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 19:43

hij is opgepakt he!! hij had vorigjaar ook iemand verkracht en vermoord (keel door gesneden) en nu is die dus gepakt:D

smeetjoew

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 19:44

ik vind het echt te goor voor woorden!!! De mens wordt steeds gekker. Is de dader al gevonden?
misschien is het een blonde vraag, maar leeft het meisje nog? Want met ''aangetroffen'' versta ik iets van dood.

*edit: ik lees net dat ie opgepakt is.

judith_slu

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 19:46

Is die mand opgepakt ??

Nou als dat zo is, moeten ze hem ook maar voor altijd vasthouden !!

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 19:49

Maar heeft hij al bekend dan? Het kan ook gewoon een verdachte zijn die opgepakt is.

@bliksempie, waar heb je het over?

arinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 19:52

toch niet normaal?
zowiezo gewoon smerige gedachte

_Anouck

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 19:53

jaah? is hij opgepakt nou mooi zo opsluiten en zaakie eraf hakkie takkie weg met zakkie! eigen schuld de eikel!

moyra

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 19:58

smeetjoew schreef:
ik vind het echt te goor voor woorden!!! De mens wordt steeds gekker. Is de dader al gevonden?
misschien is het een blonde vraag, maar leeft het meisje nog? Want met ''aangetroffen'' versta ik iets van dood.

*edit: ik lees net dat ie opgepakt is.

meisje leeft nog ja...

ze is naakt naar een huis in omgeving gewandeld

zeiden ze bij hart va nl

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 19:59

http://www.telegraaf.nl/binnenland/3186 ... _vast.html

di 17 jan 2006, 14:05
Verdachte Friese verkrachtingszaak vast
OUDWOUDE - De politie heeft een man opgepakt die ervan verdacht wordt dat hij zondag een 13-jarig meisje heeft verkracht in een bos bij Oudwoude in Friesland. Dat heeft zij dinsdag bevestigd. De verkrachting vond plaats op twee kilometer van de plek waar Marianne Vaatstra bijna zeven jaar geleden werd verkracht en vermoord.

De politie arresteerde de verdachte maandagavond, waarna zij bij hem huiszoeking deed. Zij achterhaalde de 25-jarige man uit de gemeente Kollumerland door een combinatie van het signalement dat het slachtoffer over de dader gaf en een aantal tips. In totaal heeft de politie veertig tips over de zaak ontvangen. Een 25-koppig rechercheteam trekt die allemaal na. Dinsdag en woensdag is er een buurtonderzoek.

Bauke Vaatstra, vader van Marianne, zegt blij te zijn als de aangehouden verdachte ook de moordenaar van zijn dochter blijkt te zijn. „Dan weten we tenminste wie het is.” Vaatstra en zijn gezin leven al sinds Marianne zeven jaar geleden werd vermoord in onzekerheid. Door de jaren heen heeft de politie verscheidene verdachten aangehouden, maar allen bleken onschuldig.

Verband Vaatstra-zaak
De politie wil niets zeggen over een mogelijk verband met de zaak-Vaatstra. De recherche houdt de vader wel op de hoogte over de zaak-Oudwoude. Het DNA van de dinsdag aangehouden verdachte wordt vergeleken met het DNA dat is verkregen in andere onopgeloste zaken, zoals die van Vaatstra.

Het 13-jarige meisje werd zondag van haar paard getrokken en verkracht. De ouders zijn uren naar haar op zoek geweest, nadat het paard alleen terug was gekomen. Volgens plaatselijke media was het slachtoffer vastgebonden met de handen op de rug en had ze een touw om haar nek. Maar dat kon de politie niet bevestigen. De zaak zou in dat geval veel overeenkomsten vertonen met de Vaatstra-zaak. Die dader is nooit gevonden.

Informatieavond
„Het meisje wordt opgevangen en krijgt zowel geestelijk als medische begeleiding. We houden voortdurend contact met het meisje en de familie over het onderzoek”, aldus een politiezegsman.

Burgemeester Bearn Bilker van de gemeente Kollumerland heeft er begrip voor dat de zaak-Oudwoude en de zaak-Vaatstra gevoelsmatig worden gekoppeld. „Dat had ik ook een beetje, maar we moeten realistisch zijn. Het gaat nu eerst om deze zaak.” Hij vergadert dinsdagmiddag in Leeuwarden met onder meer de politie over de zaak. Mogelijk komt er een informatieavond voor de inwoners.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 20:00

Wat ik dan niet snap (en begrijp me niet verkeerd, ben blij dat hij het niet gedaan heeft ) Maar als er zoveel overeenkomsten zijn en hij is dezelfde vent die Marianne vermoord heeft, waarom heeft hij dan dit meisje niet vermoord?

bliksempie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 20:03

omdat zij is weggekomen

judith_slu

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 20:04

Cayenne schreef:
Wat ik dan niet snap (en begrijp me niet verkeerd, ben blij dat hij het niet gedaan heeft ) Maar als er zoveel overeenkomsten zijn en hij is dezelfde vent die Marianne vermoord heeft, waarom heeft hij dan dit meisje niet vermoord?

indd, of waarom heeft hij Marianne Vaatstra wel vermoord

Misschien zijn het wel twee verschillende daders.

Sterre

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 20:06

Tja, misschien meende hij te worden gestoord ....

Ik denk dat er veel gespeculeerd wordt door de media (staat hierboven ook), maar de politie heeft tot-nu-toe nog niks bevestigd.

Cayenne

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 20:06

bliksempie schreef:
omdat zij is weggekomen

Het lijkt mij niet dat ze aan hem ontsnapt is. Naar wat ik gehoord en gelezen heb heeft hij haar gewoon zo achtergelaten, terwijl Marianne wel vermoord is Gelukkig dat hij het niet gedaan heeft maar dan had hij dit meisje toch ook wel kunnen vermoorden lijkt mij.

xxsweet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 20:07

Jaah goed punt..
Maar het was wel overdag hea! En misschien hoorde een wandelend iemand wel iets in de bosjes, maar kon het niet vinden omdat het meisje op de grond zat/lag met haar armen vastgebonden en de dader heeft echt wel zijn oren open op zo'n moment en is dus gevlucht..
Maar dat hoeft allemaal niet waar te zijn natuurlijk

SANEX

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 20:09

Het is nog helemaal niet bekend dat het degene van Marriannen Vaatstra is, hij hefet deze zaak nog niet eens bekend.
Er werd gezegd dat er Overeenkomsten waren met zaak Vaatstra, dat is heel wat anders dan dat hij het zou zijn.
o.a dat het volle maan was zondag, en dat was het met Marrianne ook, maar dat zijn dingen die door veel mensen opgeruid worden...

Vaatstra is 7 jaar geleden, hij zou dan 18 zijn geweest.. niks is onmogelijk natuurlijk, maar in die tijd was dat nog veel minder dan nu

Cayenne

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 20:11

Sanex heeft wel een punt, dan was hij toendertijd 18 geweest. Maar ja je weet het nooit tegenwoordig.