Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KellyC schreef:Beste mensen allemaal,
Ik heb gehoord dat er weer een mini paardje is verdwenen. Ik word er gewoon niet goed van als ik dit allemaal hoor. ik vind het allemaal zo erg voor de eigenaars en de paarden. Dat dit allemaal zo moet blijven door gaan. en vorige week is de dekhengst poorboy die bij de stoeterij suls in meerhout stond ook verdwenen, spoorloos! Toch raar allemaal he! Wat ga je nu in hemelsnaam met een dekhengst aanvangen. Hij is op pensioen, en met een gestolen hengst kun je toch geen dekkingen gaan verkopen! Waar zitten de mensen hun verstand soms! Tess, ik hoop dat je het erdoor krijgt via de ombudsjan! Want er lopen te veel gewetensloze mensen rond in deze wereld met veel te lange vingers! Vroeger werden je handen afgekapt als je stal! Bij sommige mensen die niet weten van ophouden met stelen, zouden ze dat beter terug gaan doen! Want als je dieren steelt, kwetje je niet alleen de eigenaars, maar ook de dieren! En in mijn geval ook de 2e eigenaar! Zo, dit is me weer van mijn hart af!
Dikke kus van mij, Queen en al de andere paardjes die bij mij thuis staan! XXX
jeanke schreef:Als ik alles bij elkaar zet , lijkt het me eerder een truc van die broer om ervoor te zorgen dat de hengst niet wordt aangeslagen na het faillisement
jeanke schreef:Als ik alles bij elkaar zet , lijkt het me eerder een truc van die broer om ervoor te zorgen dat de hengst niet wordt aangeslagen na het faillisement
Suls schreef:Beste mensen en paardenliefhebbers,
Suls Holstenhoeve is helemaal niet failliet, dat kan je trouwens zo opzoeken op het internet, daar staan alle namen van bedrijven en personen in die failliet zijn.
Er is een financieel probleem tussen Dirk Suls en zijn vader Jos Suls.
Er is een zware procedure aan de gang hierover, dus mensen en zeker Kelly Cornelis, waarom rodelen als je helemaal van de zaak niets afweet.
En ja, er word heel veel geroddeld door Heidi Suls en haar nieuwe vriend Luc Bloemen, die zouden maar al te graag het bedrijf van Dirk Suls overnemen, dus als er één haar mond moet houden zijn die het zeker, anders zullen we haar familiale toestand eens even vertellen.Jos Suls heeft 23 jaar hengstenhouderij uitgebaat met Dirk Suls als venootschap, en alles onder de naam van zijn zoon Dirk Suls en onder zijn handelsregister- en BTW nummer handel gedreven, maar Dirk wel alle belastingen en BTW laten betalen.
Maar hier gaan we niet verder over uitweiden, dit zal het gerecht wel verder doen.
Dus beste paardenvrienden, even alle kanten horen voor jullie uitspraken doen die helemaal ongegrond zijn.