Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Elisa2 schreef:Nou ik vind het een gedramatiseer..het beest doet helemaal niks. Het komt een kijkje nemen en is niet agressief en neemt ook geen agressieve houding aan.
ellepel schreef:wat sneu, schijnt dat er in dat gebied dus echt voedselschaarste is en veel wolven met honger.
dus degene die zijn hond op die manier als voer neerzet mogen ze van mij echt……...en wat ik dan denk zeg ik maar niet op internet..
ellepel schreef:wat sneu, schijnt dat er in dat gebied dus echt voedselschaarste is en veel wolven met honger.
dus degene die zijn hond op die manier als voer neerzet mogen ze van mij echt……...en wat ik dan denk zeg ik maar niet op internet..
senna21 schreef:Elisa2 schreef:Nou ik vind het een gedramatiseer..het beest doet helemaal niks. Het komt een kijkje nemen en is niet agressief en neemt ook geen agressieve houding aan.
Het is jammer dat deze link het niet doet. Hier zie je hoe een wolf een herdershond heel rustig, en zonder agressie benadert en vervolgens in een paar seconden korte metten maakt met de hond. Vervolgens doet de roedel zich tegoed aan het dier.
Het is een gruwelijk beeld, maar wel duidelijk.
https://www.facebook.com/10002775390149 ... l/?app=fbl
Elisa2 schreef:De link doet het wel, het is een afschuwelijk filmpje om te zien. Maar ik zie deze wolf wel doelbewust al aanvallen en op zijn prooi aflopen.
Op de Hoge Veluwe als de wolf zo dichtbij komt lijkt het me een ideaal moment om hem weg te jagen? Maar de mensen lijken in paniek te raken wat het jacht instinct van een wolf volgens mij alleen maar triggert. En hoewel ik het begrijp uiteraard als er kinderen in het spel zijn maar zo leert het dier juist volgens mij wat het net niet moet leren.
Bloemetje75 schreef:Hoe wil je hem weg jagen? Je schoenen er naar gooien? Zak stenen mee nemen? En dan gooi je raak en filmt een ander dat en krijg je onderzoek wegens “verwonden beschermd dier” aan je broek.,,,