Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Kyraaa schreef:Ik kan me heugen dat henk eerder heeft aangeboden het e.e.a. toe te lichten aan alle nieuwsgierige bokkers via een persoonlijk gesprek via windows teams of wat dan ook. Eindstand, niemand kwam opdagen. Tot dus ver de daadwerkelijke interesse. En dan wel verder discussiëren met z’n allen op dit forum. Misschien ligt dat aan mij, maar ik snap dat niet helemaal. :’-)
_Kyraaa schreef:Ik kan me heugen dat henk eerder heeft aangeboden het e.e.a. toe te lichten aan alle nieuwsgierige bokkers via een persoonlijk gesprek via windows teams of wat dan ook. Eindstand, niemand kwam opdagen. Tot dus ver de daadwerkelijke interesse. En dan wel verder discussiëren met z’n allen op dit forum. Misschien ligt dat aan mij, maar ik snap dat niet helemaal. :’-)
Moestuin schreef:_Kyraaa schreef:Ik kan me heugen dat henk eerder heeft aangeboden het e.e.a. toe te lichten aan alle nieuwsgierige bokkers via een persoonlijk gesprek via windows teams of wat dan ook. Eindstand, niemand kwam opdagen. Tot dus ver de daadwerkelijke interesse. En dan wel verder discussiëren met z’n allen op dit forum. Misschien ligt dat aan mij, maar ik snap dat niet helemaal. :’-)
Wil je de echte eindstand weten? Zoals je ziet zijn er zeker wel mensen opgedaagd.
[ [url=m/7Rgira.png]Afbeelding[/url] ]
Tazzey schreef:Die persoon leest i.i.g. al langer mee hier op Bokt._Kyraaa schreef:Ik kan me heugen dat henk eerder heeft aangeboden het e.e.a. toe te lichten aan alle nieuwsgierige bokkers via een persoonlijk gesprek via windows teams of wat dan ook. Eindstand, niemand kwam opdagen. Tot dus ver de daadwerkelijke interesse. En dan wel verder discussiëren met z’n allen op dit forum. Misschien ligt dat aan mij, maar ik snap dat niet helemaal. :’-)
Ik heb nog nooit bij een stichting om financiële verantwoording hoeven vragen via Teams. Dat hoort namelijk openbare informatie te zijn.
Maar je hebt je speciaal aangemeld om dit te vertellen? Prima hoor, maar het zou je gesierd hebben als je eerst kennis had genomen van het volledige verhaal.
Ik ben benieuwd of dit een schaduw account is of iemand die zich heeft laten sturen.
Tazzey schreef:_Kyraaa schreef:Ik kan me heugen dat henk eerder heeft aangeboden het e.e.a. toe te lichten aan alle nieuwsgierige bokkers via een persoonlijk gesprek via windows teams of wat dan ook. Eindstand, niemand kwam opdagen. Tot dus ver de daadwerkelijke interesse. En dan wel verder discussiëren met z’n allen op dit forum. Misschien ligt dat aan mij, maar ik snap dat niet helemaal. :’-)
Ik heb nog nooit bij een stichting om financiële verantwoording hoeven vragen via Teams. Dat hoort namelijk openbare informatie te zijn.
Maar je hebt je speciaal aangemeld om dit te vertellen? Prima hoor, maar het zou je gesierd hebben als je eerst kennis had genomen van het volledige verhaal.
Ik ben benieuwd of dit een schaduw account is of iemand die zich heeft laten sturen.
_Kyraaa schreef:Tazzey schreef:
Als er daadwerkelijk iemand heeft deelgenomen aan het gesprek dan lijkt het me niet zo moeilijk om de uitslag hiervan te delen zodat alle geïnteresseerden onder ons ook op de hoogte zijn. Dan is er gelijk helderheid voor iedereen.
Van welk verhaal moet ik precies kennis hebben genomen? Er worden enkel maar aannames gedaan.
_Kyraaa schreef:Tazzey schreef:
Als er daadwerkelijk iemand heeft deelgenomen aan het gesprek dan lijkt het me niet zo moeilijk om de uitslag hiervan te delen zodat alle geïnteresseerden onder ons ook op de hoogte zijn. Dan is er gelijk helderheid voor iedereen.
Van welk verhaal moet ik precies kennis hebben genomen? Er worden enkel maar aannames gedaan.
_Kyraaa schreef:Ik begrijp heel goed dat er om transparantie wordt gevraagd. Vandaar dat ik zeg dat er meer helderheid zou komen als diegene die heeft deelgenomen aan het gesprek zijn/haar uitslag zou delen. Daar ben ik het helemaal mee eens.
De enige reden waarom ik een reactie plaatste is dat ik mij verbaas over de hoeveel mensen die het schijnbaar “beter weten”. Het zou mooi zijn als zij hun kennis/talent gebruiken om te helpen en er een positieve draai aan te geven i.p.v. alle negativiteit die hier wordt gedeeld. Maar wellicht is dit het verkeerde forum aangezien ik nu ook aangevallen word en dit zeker niet mijn intentie is.
MarliesV schreef:_Kyraaa schreef:Ik begrijp heel goed dat er om transparantie wordt gevraagd. Vandaar dat ik zeg dat er meer helderheid zou komen als diegene die heeft deelgenomen aan het gesprek zijn/haar uitslag zou delen. Daar ben ik het helemaal mee eens.
De enige reden waarom ik een reactie plaatste is dat ik mij verbaas over de hoeveel mensen die het schijnbaar “beter weten”. Het zou mooi zijn als zij hun kennis/talent gebruiken om te helpen en er een positieve draai aan te geven i.p.v. alle negativiteit die hier wordt gedeeld. Maar wellicht is dit het verkeerde forum aangezien ik nu ook aangevallen word en dit zeker niet mijn intentie is.
Je wordt niet aangevallen maar het is bijzonder dat je als nieuwe gebruiker afweet van het vorige topic en de meeting. Daarin zelf verkeerde aannames doet. En als je gecorrigeerd wordt daarin, doet alsof je neus bloed.
Daarbij lijk je alleen maar op een roze wolk te zitten als het om PzB gaat en ligt het aan de Bokkers en niet aan PzB.
Dat ruikt naar betrokkenheid bij PzB en het aanmaken van een SA of een nieuwe account, alleen om zo genoemde 'positieve' berichten te posten.
_Kyraaa schreef:Ik begrijp heel goed dat er om transparantie wordt gevraagd. Vandaar dat ik zeg dat er meer helderheid zou komen als diegene die heeft deelgenomen aan het gesprek zijn/haar uitslag zou delen. Daar ben ik het helemaal mee eens.
Art_Ificious schreef:Kyraaa wil je dan ook zeggen tegen Henk dat hij eindelijk eens antwoord op mijn mail of whatsapp berichten?
Ik wacht al sinds de 23e op reactie.
Sinds hij verder wil onderhandelen via mail is het radiostilte geworden... Ook niet professioneel als je het mij vraagt.
idylle schreef:Art_Ificious schreef:Kyraaa wil je dan ook zeggen tegen Henk dat hij eindelijk eens antwoord op mijn mail of whatsapp berichten?
Ik wacht al sinds de 23e op reactie.
Sinds hij verder wil onderhandelen via mail is het radiostilte geworden... Ook niet professioneel als je het mij vraagt.
Kun je hem niet gewoon appen dat als je voor bijvoorbeeld 30 juli niks gehoord hebt van hem dat je er vanuit gaat dat hij akkoord is met het euthanaseren van je paard en dat er voor die datum een afspraak staan om het uit te laten voeren? (Datum natuurlijk even als voorbeeld)