Gefeliciteerd Kiki qua punten was het het wachten waard!
kiki1976
Geplaatst: 29-04-20 12:53
M_arjolein schreef:
Gefeliciteerd Kiki qua punten was het het wachten waard!
Zeker weten hoor! Ze is er erg blij mee. Had ze persoonlijk zelf wat lager verwacht om eerlijk te zijn. Nette proef hoor, maar mocht net iets vloeiender (en iets meer power vanuit de pony)
Mijn dochter deed het uittekenen op papier, werkte voor haar ook super als hulp
Anoeska27
Geplaatst: 30-04-20 11:46
SweetVanille schreef:
kimwilliam schreef:
als je een bak hebt die iets kleiner is dan een 20x40 kan je dan ook mee doen?
Ja
Volgens de regels mag het niet, maar we kunnen hem nu niet nameten. Ik heb het gisteren wel als opmerking bij een ingeleverde proef gezet richting de knhs dat ik twijfelde aan de afmeting van de ring.
Ik ben zeker tevreden, eerste keer proefje met Mn paard. En ze schrikt echt vanalles, dus ook tijdens het proefje wat ik ingestuurd heb Resultaat was 182,5 punt in het L2
Je gaat op je computer naar mijnknhs, uitslagen, mijn wedstrijdhistorie. (Zorg dat je de datum goed hebt staan / juiste paard / juiste discipline). Dan klik je bij de goede wedstrijd op details. Dan staat in de linker kolom wedstrijdinformatie, dan configuratie, en daaronder (in het oranje) de tekst "protocol".
OK, ik kijk op de iPad wel via mijnknhs.nl dat moet toch ook werken? Bij configuratie staan nu alleen nog combinatienr en naam ruiter en paard, verder niks