NenaC schreef:Dat weten ze wel hoor. Dat is een van de redenen dat ik mezelf geen vegan meer noem. Maar het is niet dat iemand hypocriet is door te proberen zo min mogelijk van dierlijke producten gebruik te maken lijkt me?
nee, maar dat zeg ik ook nergens.
Neen, het wordt hypocriet op het moment dat je jezelf perfect waant en anderen dingen gaat op dringen, tot het verstoren van jaren werk aan toe.
Zolang je anderen ook in hun waarde laat kan ik het alleen maar toejuichen.
Van het moment dat dat stopt, niet meer.
Anoeska schreef:Maar is een afkeer van dit soort acties een goede reden om niet kritisch naar onszelf te kijken. De commentaren lijken zich nu te focussen op 'kikkererwten etende geitenwollen-sokken die geen verstand van zaken hebben'. Maar hebben onze paarden het nou echt zo goed voor elkaar? Zijn er punten in de sport die anders moeten? Je kan blijven wijzen naar anderen, maar wat kunnen wij er van meenemen?
Er moeten punten anders. Ik denk dat we daar langzaam aan ook naar op weg zijn. Dat zou ook sneller moeten eigenlijk.
Maar dit soort acties roept, zoals je leest, alleen maar veel protest op, mogelijk vertragen ze die nodige verandering alleen maar. Er moet toch een constructievere manier zijn dan dit?
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 27-08-19 12:46, in het totaal 1 keer bewerkt