Australiër zegt dat paard hem toestemming gaf voor seks

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-18 20:04

Er gaat een nieuwe wereld voor me open. :') Heb dus altijd gedacht dat seksuele voorkeur bij identieke tweelingen hetzelfde was. Op zich ook wel interessant natuurlijk dat het bij sommige mensen wel overeenkomt en bij anderen weer niet.

Dat van de zwangerschap heb ik inderdaad wel al eens gelezen. :j

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-18 20:13

DezeNaam schreef:
Er gaat een nieuwe wereld voor me open. :') Heb dus altijd gedacht dat seksuele voorkeur bij identieke tweelingen hetzelfde was. Op zich ook wel interessant natuurlijk dat het bij sommige mensen wel overeenkomt en bij anderen weer niet.

Dat van de zwangerschap heb ik inderdaad wel al eens gelezen. :j
Het is ook heel interessant :j

Het ontwikkelt zich echt op individueel niveau. Er zullen vast wel parallellen te vinden zijn, daar niet van. Maar altijd hetzelfde, verre van.

Supervixen

Re: Australiër zegt dat paard hem toestemming gaf voor seks

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-18 20:25

Dit is wel erg off topic allemaal.

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-18 20:49

Gini schreef:
Laurora schreef:
Nogmaals, voor de zekerheid: sex met dieren is not done! Niet oke, doe je niet. Ik praat het ook op geen enkele manier goed, ik probeer alleen de sexuele intentie los te koppelen van de daadwerkelijke handeling en dán te kijken wat erger is. Vergeet dus die hele sexuele lading!

Maar die sexuele lading is juist het punt. Waarom zou je dat loskoppelen, vergeten? Dat is uiteraard de enige reden waarom bestialiteit niet ok is: omwille van de sexuele lading.
Als je de sexuele geladenheid zou vergeten, ja, dan is er niks aan de hand. Dan zou een man in zijn nakie door een speeltuin vol kinderen kunnen lopen. Zonder sexuele geladenheid, puur rationeel zou niemand dan op of om kijken. Waarom vinden we het dan toch niet oké als een man zich naakt in de buurt van kinderen begeeft en bellen we de politie? Juist ja, omwille van de sexuele geladenheid.

Maar in een naturistenkamp bellen we dan weer niet de politie als die man naakt door de speeltuin heen loopt (en ja, op een naturistencamping en de sauna komen ook (jonge) kinderen. Sterker nog, er zijn naturistencampings die zich heel erg op de jeugd richten).

Clasical

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-18 20:56

Ik denk dat het gaat om de intentie.
Als je bv. Topless op het strand ligt is dat redelijk normaal.
Ga je naar de strandtent om een ijsje dan trek je doorgaans je topje aan.
Als je daar topless staat is het ineens bijna provocerend, terwijl het feitelijk maar een paar meter verderop is

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-18 21:01

Maar laten we enigszins ontopic blijven. Vind dat de discussie of tweelingen dezelfde seksuele geaardheid hebben echt niks te maken heeft met dit nieuwsbericht. :o

Clasical

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-18 21:13

Jildau schreef:
Maar laten we enigszins ontopic blijven. Vind dat de discussie of tweelingen dezelfde seksuele geaardheid hebben echt niks te maken heeft met dit nieuwsbericht. :o

Waarom niet?
Het gaat nog steeds over sex, sexuele voorkeur, geaardheid, dieren...
Anders volgen er pagina`s met dezelfde reacties zoals; “walgelijk, snap je toch niet, die is gek, ik moet m niet tegenkomen” bla bla.
Nu hebben we nog interessante discussies.
Maar hou je niet in zou ik zeggen, je kan zelf gerust iets ontopic plaatsen

Qerty

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-18 23:21

Jildau heeft best al wat inhoudelijke posts geplaatst in dit topic en ook ik zie echt niet wat al dan niet gelijkgeaarde eeneiige tweelingen hiermee van doen hebben.

Aanleiding was het bericht waarin iemand met sexuele gevoelens jegens in ieder geval merries stelt dat er sprake was van wederzijds goedkeuren.
Waarom maakt het uit of het een geaardheid of afwijking is en of zijn tweelingbroer in deze situatie precies hetzelfde zou doen?

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-18 23:25

Qerty schreef:
Jildau heeft best al wat inhoudelijke posts geplaatst in dit topic en ook ik zie echt niet wat al dan niet gelijkgeaarde eeneiige tweelingen hiermee van doen hebben.

Aanleiding was het bericht waarin iemand met sexuele gevoelens jegens in ieder geval merries stelt dat er sprake was van wederzijds goedkeuren.
Waarom maakt het uit of het een geaardheid of afwijking is en of zijn tweelingbroer in deze situatie precies hetzelfde zou doen?

Als je verder gelezen hebt heb je ook kunnen zien dat ik hier inderdaad fout over dacht aangezien eeneiige tweelingen dus niet per se ook dezelfde seksuele voorkeuren hebben.

En het was interessant geweest om te weten in welke mate pedofilie aangeboren is en wat de oorzaak is. Maar aangezien het bij eeneiige tweelingen dus blijkbaar toch niet per se het geval is dat ze volledig op alle gebieden identiek zijn gaat dat niet meer op.
Waarom maakt het uit? Het was toch gewoon een discussie en het kwam ter sprake.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-18 23:33

Het is een parallelle discussie. Pedofilie, tweelingen. Dat heeft inhoudelijk niets meer met het onderwerp van het topic te maken. Het gaat alleen maar óók over seksualiteit.

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 00:36

Ik heb wel een vraag over dit topic weer, waarom horen we zo vaak over mannen die geslachtsgemeenschap hebben met merries maar eigenlijk nooit over vrouwen die dit doen met Ruinen/hengsten? Komt dit eigenlijk niet voor of vinden mensen dit minder erg aangezien het dier dan niet gepenetreerd wordt, of doen vrouwen dit meer in het geheim?

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 00:41

Amber_anne schreef:
Ik heb wel een vraag over dit topic weer, waarom horen we zo vaak over mannen die geslachtsgemeenschap hebben met merries maar eigenlijk nooit over vrouwen die dit doen met Ruinen/hengsten? Komt dit eigenlijk niet voor of vinden mensen dit minder erg aangezien het dier dan niet gepenetreerd wordt, of doen vrouwen dit meer in het geheim?

Ik denk dat dat te maken heeft met de afmeting van het geslachtsdeel van de hengst. Kom op, een weldenkende vrouw begint daar toch niet vrijwillig aan? :+

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 00:41

Palmera schreef:
Amber_anne schreef:

Ik denk dat dat te maken heeft met de afmeting van het geslachtsdeel van de hengst. Kom op, een weldenkende vrouw begint daar toch niet vrijwillig aan? :+

Mini paard of shet?

Heeeeeel mini paard dan.

:r :brr:

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 00:52

Palmera schreef:
Amber_anne schreef:

_O- zou idd een antwoord kunnen zijn
Ben wel benieuwd waarom het over het algemeen alleen mannen betreft die dit doen (of zijn die dus gewoon slechter in het verbergen)

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 00:54

Axivoca123

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 04:29

Laurora schreef:
Zo, even alles gelezen, wat een discussie zeg!
Ik moet zeggen dat ik bij de eerste drie pagina's zoiets had van "whut, gaan we sex met dieren goedpraten?" maar na nog 10 pagina's met inhoudelijk zeer goede argumenten (die blijkbaar 100x herhaald moet worden omdat sommige mensen weigeren goed te lezen) denk ik dat ik het toch eens ben met vjestagirl.
Nee, ik vind niet dat je sex mag hebben met een dier. Ik vind het ook niet normaal en ben blij dat het strafbaar is. Laten we dat even voorop stellen, voordat mensen mij ook nog eens gaan beschuldigen van het goedkeuren van beastialiteit.
Maar, als we de intentie van het inbrengen van penis/arm/KI spuit nou eens helemaal loskoppelen van het daadwerkelijke inbrengen, dan denk ik dat een paard liever zo'n klein sneu mensenpiemeltje (sorry mannen!) in haar heeft dan een arm.
De lading die mensen aan seksuele handelingen hangen is een menselijke emotie, die (de meeste) dieren niet kennen. Voor een paard maakt het dus gevoelsmatig geen verschil als er een mensenpiemel in haar hangt, of een mensenarm, (afgezien van het feit dat een arm tien keer zo groot is) het paard kan immers niet denken "oh oliebol, die man hangt zn piemel in mij omdat hij dat lekker vind, nu word ik verkracht! Hellup!" het paard denkt eerder "goh, er word iets in me gehangen, zoals dat wel vaker gebeurd. Ok. Dooreten"
Op dezelfde manier begrijpt een paard niet het verschil tussen "ik word bereden omdat ík daar beter van word" en "ik word bereden omdat mijn baas daar beter van word" en toch word dit beide goedgekeurd, ondanks dat hier duizenden paarden onder lijden. Écht lijden. Dus inclusief mentale en lichamelijke problemen.
"we" doen collectief honderden dingen met onze dieren die absoluut niet natuurlijk zijn en ook absoluut niet noodzakelijk. Maar omdat wij als maatschappij een bepaalde lading en intentie hebben bij het uitvoeren van sexuele handelingen, is het opeens een probleem.

Nogmaals, voor de zekerheid: sex met dieren is not done! Niet oke, doe je niet. Ik praat het ook op geen enkele manier goed, ik probeer alleen de sexuele intentie los te koppelen van de daadwerkelijke handeling en dán te kijken wat erger is. Vergeet dus die hele sexuele lading!

Ik heb net het hele toppic gelezen en kan het niet beter verwoorden dan Laurora.
ik vind dit zelf ook een mooie discussie. Verder zeg ik er nogmaals even bij dat ik het absoluut ook niet goedkeur wat de man heeft gedaan, om te voorkomen dat slechte lezers hierop reageren zoals er al in het hele toppic gebeurd..

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 07:39

Ik meen dat er jaren geleden in Nederland ook eens zo'n boerderij was. Ooit op tv geweest...

Room_Soesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 10:15

Na alles gelezen te hebben toch even terug naar of de merrie er daadwerkelijk last van heeft. Er worden voorbeelden aangehaald dat er gedragsveranderingen plaatsvonden bij merries wanneer de "dader" in zicht kwam en daaruit trekken mensen dan de conclusie dat het paard er last van heeft gehad en het mishandeling is. Maar.... waarom zou die gedragsverandering van het paard niet gebaseerd zijn op onze eigen (onbewuste) reactie op die persoon i.p.v. op de handeling die heeft plaatsgevonden?

Nee dit betekent niet dat ik dit gedrag goedkeur.

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 10:59

Alle hier beschreven ellende is een gevolg van de zondeval (van Adam en Eva in het paradijs).Tengevolge van de erfzonde is nu helaas ieder mens (behalve de maagd Maria) geboren met zondige neigingen. Als men niet probeert om daar weerstand aan te bieden,maar luistert naar de inblazingen van de duivel,dan wordt het een grote rotzooi op aarde. wat het trouwens inderdaad is.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 11:05

Eeh say what? :oo normaal kan ik je aardig volgen maar dit is wel een stapje te ver in je beweringen, dat je gelovig bent ok maar dit is echt tsja.ik ben van huis uit katholiek al doe ik er niet veel meer mee.

Ik kan me uitstekend handhaven in deze maatschappij, zal best eea aan "zondigen" hebben gedaan of doen bewust dan wel onbewust. Maar influisteringen van de duivel? Als ik zie wat er in zwaar gelovige kringen gebeurd, helaas ertussen gewoond en de mate van incest om maar niet nog meer kindertjes te maken pak je dus maar je nog niet menstruerende dochter. -:(- inclusief de spaanse inquisitie die in naam van god mensen martelden en doodden, nee daarmee hoef je dus niet aan te komen voor mij. :n

Zolang je mensen of dieren geen bewuste pijn doet of in gevaar brengt of bewust kwetst of uitbuit of steelt. Moet iedereen zelf weten hoe hij of zij zich gedraagt. Zondig of niet. Want sex voor het huwelijk zou al zondig zijn, of niet trouwen, anti conceptie gebruiken enz. En o ja homofilie niet vergeten. :)*

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 11:19

anjali schreef:
Alle hier beschreven ellende is een gevolg van de zondeval (van Adam en Eva in het paradijs).Tengevolge van de erfzonde is nu helaas ieder mens (behalve de maagd Maria) geboren met zondige neigingen. Als men niet probeert om daar weerstand aan te bieden,maar luistert naar de inblazingen van de duivel,dan wordt het een grote rotzooi op aarde. wat het trouwens inderdaad is.

Maar niet elke volwassene gelooft nog in sprookjes. Een aantal kan gewoon nog rationeel nadenken na zo'n artikel en daar ben ik erg blij om.

Ik vind het goed om te lezen dat sommige mensen aangeven eerst alleen gadverdamme te denken maar na het lezen van het topic toch ook inzien dat er voor een paard wel ergere dingen bestaan. Het blijft natuurlijk gadverdamme, daar niet van.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 11:20

anjali schreef:
Nieuwtje: De zondeval heeft nooit plaats gevonden en de duivel bestaat niet. Verder vind ik je bericht veel te ver gaan, angst (in)zaaien en dat is werkelijk waar nergens voor nodig en ook absoluut niet aan jou of wie dan ook, om te doen.

Ten slotte:
Afbeelding

Clasical

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 12:14

Het paradijs?
Is dat het verhaal uit de bijbel?
Met de pratende slang?
Tja...
Dat was ook wel een leuke versie geweest, dat Eva daar sex mee had...
Die had wel kunnen toestemmen

Dovahkiin

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 12:16

Wel bijzonder dat de mensen die vroegen niet op de man te spelen, dit nu zelf ook doen :roll:

Clasical

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 12:21

Dovahkiin schreef:
Wel bijzonder dat de mensen die vroegen niet op de man te spelen, dit nu zelf ook doen :roll:

Tja, die erfzonde van de mens hè...