Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wijslander schreef:Marie_Anne schreef:Maar jij wil mij niet begrijpen vermoed ik, dus let's agree to disagree.
Deze dieren hebben geen oeverloos geanalyseer of gewauwel nodig, maar actie. Anders verhongeren ze zeer binnenkort tot de dood erop volgt. Of vermenselijk ik dan teveel?
Marie_Anne schreef:Nee, maar blijkbaar weet je er niet voldoende van. Ze worden geschoten voor dat gebeurt. Men vindt dat er te lang gewacht wordt, maar het gebeurt wel.
Maar goed, als jij denkt ze allemaal te kunnen redden, succes ermee joh!
Amyyy schreef:Jep, ik heb ook het formulier ingevuld. Het is echt te belachelijk voor woorden hoe SBB reageert. Of eigenlijk, niet reageert. Het beleid komt vanuit de provincie Flevoland, zou het nut hebben om daar naar toe te schrijven? Er moet gewoon een heel ander beleid komen, of alles gewoon stop zetten
Wijslander schreef:Marie_Anne schreef:Nee, maar blijkbaar weet je er niet voldoende van. Ze worden geschoten voor dat gebeurt. Men vindt dat er te lang gewacht wordt, maar het gebeurt wel.
Maar goed, als jij denkt ze allemaal te kunnen redden, succes ermee joh!
Ze worden inderdaad geschoten vlak voor ze sterven, dus nadat ze al een hele lijdensweg hebben afgelegd. Onnodig.
Bedankt, ik doe mijn best!
KootMiraDrum schreef:Wijslander schreef:De recente foto's en de mensen die er in de afgelopen dagen geweest zijn zeggen iets totaal anders.
Plus de kiepwagens vol lijken.
[ [url=m/GeXST8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wijslander schreef:Dat denk ik ook niet, als er maar genoeg mensen komen... Vanuit je stoel bij de kachel berichtjes op internet zetten is waarschijnlijk niet voldoende.
ElineS schreef:Wijslander schreef:Dat denk ik ook niet, als er maar genoeg mensen komen... Vanuit je stoel bij de kachel berichtjes op internet zetten is waarschijnlijk niet voldoende.
Jep.. Het is heel leuk, al die honderden berichten, maar daaruit iets organiseren is echt niet makkelijk... En een groot aantal roept wel, maar doet uiteindelijk niets. Maar mocht men interesse hebben om te helpen, ook ondanks de boetes, PB me even.