Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
suikermeisje schreef:Dat gips! Heerlijk hoor. Wat lief dat ie dat voor Linge doet. Vond je filmpje erg heftig om te zien.
Wel super bijzonder dat ze weer zelf gegeten heeft. Ze is dus wel bij bewustzijn nu? Anders gaat dat natuurlijk niet. Hebben de artsen al een soort prognose uitgesproken?
Rocamor schreef:Er gebeurt dus veel in dat kleine lijfje.
Is Linge helemaal "wakker" als ze zelf eet of?
Ik vind het lastig een voorstelling ervan te maken. Het klinkt me wel dat ze nu wel enorme stappen maakt, of niet?
Waar zijn die medicijnen precies voor?
pmarena schreef:Zelf gegeten, fijn! Verzorging die steekjes laat vallen dat is wel akelig, je moet wel het gevoel hebben dat ze super goed onder de pannen is ook zonder dat je er 24/7 bovenop zit... hopelijk kan je de neuzen dezelfde kant op krijgen
Zalm en avocado, is dat vanuit het ZH of nemen jullie dat zelf mee?
Iris82 schreef:Ik heb ook een hersenkneuzing met hersenstamkneuzing gehad dus ik volg dit op de voet want het is heel herkenbaar. Van de verhalen weliswaar want zelf weet ik er niets van.
Mijn eerste momenten van echt bewustzijn waren na twee weken. Er zijn bijzonder veel stadia van bewustzijn. Deze hebben een bepaalde score op een aantal vlakken. Dat wordt een 'comateuze toestand' genoemd.
Bepaalde hersenfuncties kunnen wel of geen respons geven. Het is ontzettend onvoorspelbaar hoe dat zich hersteld. Ik heb bijvoorbeeld ook weken met een oog alleen maar groen gezien en met m'n andere oog alleen maar rood. Alles was dus ofwel groen ofwel rood. Dat is nu wel weg al zie ik een witte muur nog altijd met het ene oog anders dan met 't andere.