Genieten toch altijd, de kür. Haske leuke muziek! En het getrek en gepluk doen we nog maar even de ogen voor sluiten dit jaar
xChanelx schreef:Deliana1993 schreef:Ik vind die patrik echt een leuke vent om te zien !*wacht op de reactie van Ailill*Scores liggen inderdaad hoog, maar als ze dat consequent doen, is er weinig aan de hand. Als de maatstaf maar gelijk isHeb ik wat verkeerds gezegd?
Ladybird schreef:Ik gok er zomaar op dat de kur niet live uitgezonden word op NPO1 die Rouwendaal moet nog 10 min zwemmenOh shit ja.. Daar gaan ze niet zomaar mee stoppen vlak voor de finish.
Wat doe je als je en de stream en de uitslagen tegelijk wilt zien. je zet even zelf een website in elkaar haha
N0a schreef:Verschrikkelijke muziek dit, dweilorkest.Precies! Krijg spontaan zin in carnaval. Maar niet voor een kür.
Fiebie schreef:Lekker schudden en trekken....Weet ze dat ze zelf niet mee hoeft te dansen?Dressuur wordt toch ook wel "dansen met je paard" genoemd?
Ben benieuwd hoe het met de punten bij HP en DvS zit straks. Mits die foutloos rijden uiteraard, dan moet dat toch flink hoger worden dan de % van Bigwood en Kittel met zoveel fouten..
Bloodymary schreef:N0a schreef:Verschrikkelijke muziek dit, dweilorkest.Precies! Krijg spontaan zin in carnaval. Maar niet voor een kür.
Bloodymary schreef:N0a schreef:Verschrikkelijke muziek dit, dweilorkest.Precies! Krijg spontaan zin in carnaval. Maar niet voor een kür.Ik krijg wr een Disneyland flashback van
Fiebie schreef:Linkje!!!Hahaha neej die draait op mn eigen server thuis als daar 100 mensen gaan kijken hapert mn stream
Deliana1993 schreef:xChanelx schreef:*wacht op de reactie van Ailill*Scores liggen inderdaad hoog, maar als ze dat consequent doen, is er weinig aan de hand. Als de maatstaf maar gelijk isHeb ik wat verkeerds gezegd? Haha nee hoor, maar hij heet ook Patrick vandaar
Cowgirl schreef:Night's in White satin...mooie plaatJa hè! Ik vind de kür juist hartstikke leuk met deze muziek, is weer eens wat anders. En er zitten gewoon fijne platen in