Fokmerrie van Dressuurstal van Baalen zwaar mishandeld

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kelly_ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 17:32

elenaMM77 schreef:
de bloedlustige geitenneukende psychopaat, moet je op sterk water zetten, want die zijn zeldzaam.

:Y)

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 17:50

safina schreef:
safina schreef:
Een mes laat inderdaad geen DNA achter. Bloed, sperma, speeksel, huidcellen en haren van mensen wel. Dus als je dat aantreft in de vulva van een verwonde merrie dan is dat daar door een mens achtergelaten en niet door een paaltje of een hoef van een ander paard.

Ik zou zeggen: solliciteer bij de Universteit Utrecht als je van mening bent dat hun veterinair patholoog haar vak niet verstaat. Zij denkt namelijk wel dat het wat op kan leveren, zegt ze. :D

http://m.ad.nl/ad/m/nl/5596/Planet/arti ... aakt.dhtml

Door middel van het nemen van monsters en dna-onderzoek probeert Ploeg uitsluitsel te geven. ,,Dan kunnen we soms aantonen dat er wel degelijk sprake is van menselijk handelen. We hebben bijvoorbeeld een keer menselijk sperma aangetroffen."

wat een onzinnige reactie sorry.

zij spreekt van menselijk handelen
en dat er een keer zelfs sperma is aangetroffen (er staat niet eens dat het in de vulva was)
jij doelt in jouw reactie op seksueel misbruik, met penetratie en verminking aan de vulva..

zoals ik aangaf, de combinatie bestaat wel..
maar is zeker niet veel voorkomend.

er staat ook niet dat het om dna onderzoek in de vulva gaat.

je kunt van iedere willekeurig verminkt paard of ander dier dna monsters nemen om zo te kijken of er sprake is van vreemd menselijk dna op een paard of pony. dus of er buiten de eigenaren ook sporen zijn van dna van andere mensen die bij het paard of de pony zijn geweest.

DNA onderzoek moet je bij allen willen doen, om zo te bepalen of er vreemden bij een paard/pony zijn geweest.. dan heb je de meeste kans op resultaten.

DNA onderzoek alleen in de vulva, dan moet je dus de bloedbelust geitenneukende psychopaat aan het paard hebben gehad, anders vind je geen bewijs in de vulva..

DNA speurtocht in de vulva daar wordt verder niet specifiek over gesproken..
alleen dat er 1x bij een onderzoek sperma is aangetroffen..

Dus als je mij voor schut probeert te zetten met een opmerking over soliciteren en of iemand wel of niet zijn vak verstaat. dan moet je wel een artikel goed gebruiken en mijn woorden niet anders uitleggen a.u.b.

Janine1990

Re: Fokmerrie van Dressuurstal van Baalen zwaar mishandeld

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 18:32

Ik kan de reactie van ElenaMM juist helemaal volgen over bloed en seks dat niet met elkaar te maken heeft...

Als je aan de universiteitskliniek verbonden bent is de kans natuurlijk klein dat je ook kennis hebt van psychiatrie.

Kelly_ann

Re: Fokmerrie van Dressuurstal van Baalen zwaar mishandeld

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 19:17

Wat ik wel boeiend zou vinden is onderzoek naar de aard van de wond (ik zie ineens Dexter voor me met zijn proefopstellingen), bloedonderzoek (is het paard gedrogeerd?). Daar kan het NFI vast iets mee.

Ik geloof ook wel dat als daar de middelen voor zijn zeker naar gekeken gaat worden. Zeker na al deze ophef, zijn de middelen misschien wel ruimer geworden.