Bloodymary schreef:Dat was een antwoord op Outofthewood.
Heb jij de betreffende proef eigenlijk wel gezien? Als hij op dat moment echt last had van die zware ontsteking, dan liep hij echt niet zoals hij liep. Wat wil je nu eigenlijk zeggen?
Dat snap ik. Maar je ontwijkt de hele reden waarom Outofthewood dat zegt(namelijk de pijnfactor) en komt met een non-argument. Dan kan je bijvoorbeeld ook zeggen: (dit is een vergelijking, neem het niet letterlijk asjeblieft) iets stelen is niet erg want je had ook iemand kunnen vermoorden. Je kan het een niet verantwoorden met het ander.
Ik heb de betreffende proef gezien ja. En ik hoef denk ik niemand op dit forum te zeggen dat paarden meesters zijn(ja er zijn uitzonderingen..) in pijn te verbergen. Logisch, het zijn prooi/vluchtdieren. Dus ik snap niet hoe je met zoveel zekerheid kan zeggen dat hij anders zou lopen als het een 'zware ontsteking' was. Snap sowieso niet dat je dat discutabel vind want als je leest hoe zo'n ontsteking ontstaat en behandeld moet worden is dat zonder twijfel een zware ontsteking.