Babootje schreef:Kom nou MDH lees je eigen posts eens door. Jij speculeert en insinueert pas echt ), maar dan richting de andere partij. Beschuldigingen zelfs zonder onderbouwing.M_D_H schreef:Engel is inderdaad zodra ze haar paard ophaalde weer zelf gaan rijden (al was ze volgens mij niet de enige ruiter, maar dat weet ik dan weer niet zeker)... Niet lang natuurlijk want daarna was het paard 'onherstelbaar' beschadigd. Er hebben nog meer ruiters op U2 gereden, de schade zou zelfs bij het zadelmak maken al gebeurt kunnen zijn
Vertel: hoe kom je aan deze wijsheid.M_D_H schreef:En mocht Mischa van Koot het gedaan hebben, wat bewijst dat dan nog?
Dat ze hardhandig is? Oke... daar kan ik in komen... maar bewijst dat niet ook dat Lonneke Engel een waardeloze paarden eigenaar is? Door dit zo lang te laten door gaan?En als dit allemaal waar is (want ja, daar zet ik nog steeds vraagtekens bij) dan is zij misschien nog wel erger dan diegene die zij voor het gerecht daagt...
Hier beschuldig je Lonneke ervan een waardeloze paardeneigenaar te zijn. Dat is nogal wat. Een waardeloze paardeneigenaar ben je volgens mij pas als je je paard zorg onthoudt of mishandelt. En daar is hier geen sprake van. Sterker nog Lonneke betaalde maandelijks 1100 Euries om haar paard van - wat zij dacht -de best mogelijke zorg te voorzien.M_D_H schreef:Zij heeft met U2 gesprongen een paar dagen na dat ze hem opgehaald heeft...
GESPRONGEN... met een paard met spierdystrofie, tying up, die beschadigde darmen heeft en een fistel in de mond had... en het dier had een bit in...
Hoe kun je!
Ook hiervoor is geen bewijs te vinden. Ja, circuleert een foto, maar daarvan is niet duidelijk hoe oud die precies is. Mogelijk is hiervoor dus ook een plausibele verklaring te vinden.M_D_H schreef:Reddende engel.
Moest hier toch wel een beetje om lachen.
Sorry hoor, maar ergens vind ik haar zo hypocriet...
Want zelf rijd zij ook nog steeds met bit en wie zegt dat zij niet zelf dat paard aan gort heeft getrokken met haar bit? En wie zegt dat ze dat niet weer doet?
En dan die kinderpraat
Hoe oud is ze?
Nou nou, je gaat hier wel erg "los"op Lonneke zeg. Je zou bijna denken dat je een enorme hekel aan haar hebt.M_D_H schreef:Overigens is het natuurlijk wel frappant dat de dierenarts in eens zijn verklaring veranderd tijdens de rechtzaak (onherstelbaar beschadigd meneer de rechter? Oh nee, met een operatie kan alles hersteld worden hoor)
Dus liegen dierenartsen? Geen idee... Het kan natuurlijk best zijn dat de boel ernstig is aangedikt...
En DA's kun je ook al niet vertrouwen
M_D_H schreef:Het lijkt wel als of jullie er van genieten om een van de grootste en diervriendelijkste trainingstallen van Nederland onderuit te zien gaan.
Nee hoor.M_D_H schreef:Het speculeren in dit topic grenst ook aan het walgelijke en dat vind ik jammer. Wij weten nog steeds niet precies wat er aan de hand is, en om dan zo op deze manier over beide kanten te praten vind ik te ver gaan.
Fijn dat je dat zelf ook ziet
M_D_H schreef:Ja, dat is absoluut jammer aan dit verhaal.
Ze doet nu als of ze onwijs bezig is met het welzijn van de paarden, maar ondertussen gaat de hele zaak alleen over het verminderen van de waarde van U2 en niet over de toegebrachte schade.
Om dan maar weer even terug te komen op de posts van LoveApache, het gaat alleen om het geld.
En wat dan nog? Er zijn meer eigenaren die een paard als investering hebben. Niks mis mee.M_D_H schreef:WhatsApp berichten kun je makkelijk vervalsen, net als facturen.
Dat is toch weer een lelijke insinuatie.
Ik insinueer niets.
Wat ik zeg kun je zelf teruglezen in het rechtbank verslag, de artikelen die over het geschil inmiddels in de media zijn verschenen en het verslag over de zittingsdag dat in De Hoefslag is gepubliceerd; Ik heb al een paar x gezegd dat ik niet pro Lonneke ben of anti Bartels. Er zijn alleen 2 kanten aan de zaak en dat wil ik laten zien. En ook als je Bartels heet kun je fouten maken.
Oh wauw wat moet jij gefrustreerd zijn...
Maar om op je eerste 3 qoutes terug te komen.
Ik heb U2 gevolgd op facebook.
Op 15 januari 2014 plaatste Lonneke een foto van U2 en schreef ze er bij dat ze heerlijk gesprongen hadden die dag.
Dus, zo kom ik aan die informatie en verder is het wel bekend dat Mischa en Danielle niet de enige ruiters waren (Google is je beste vriend).
Daarbij, ik insunieer niks, ik zeg dat als al die problemen waar zijn, ik niet begrijp dat je dat als eigenaar door laat gaan en dat je dan ook nog, na constatering van al die problemen met je paard gaat springen.
Dan ben je inderdaad in mijn ogen een waardeloze eigenaar, dit soort zaken grenzen namelijk aan mishandeling.
Qoute nummer 4: Als mensen zich zo schijnheilig gedragen, ja dan heb in daar een hekel aan. Let wel, as het schijnheilige en hypocriete gedrag. Niet aan de persoon zelf.
Quote nummer 5:
Hiervoor zou ik je graag willen verwijzen naar mijn bericht over bewijsstukken. Jammer dat je niet alles geqoute hebt, dat zou een stuk makkelijker geweest zijn
.Quote nummer 6: waarom gedraag je je dan zo?
Quote nummer 7: ik insunieer niks, dat doe jij... Het hele topic al...
Maar ben blij dat je deze quote gezien hebt, misschien stop je er dan nu eindelijk eens mee.
Quote nummer 8:
Prima, maar gedraag je dan als een eigenaar die het dier als investering heeft, en niet als de redder van alle paarden die gereden worden met bit etc (hypocriet)
Quote nummer 9:
Geen insinuatie (misschien moet je eens opzoeken wat dat is) ik zeg hier namelijk niet dat ze dat gedaan heeft. Ik constateer alleen een vaststaat feit. WhatsApp berichten kunnen vervalst worden...
Goed, dus nu we deze kinderachtig acefietje gehad hebben kunnen we ons nu misschien weer richten op het topic?
Zonder die walgelijke insinuaties en stemmingmakerij door dingen als bewijs te gebruiken terwijl het (nog) geen bewijs is
.

Oh boy.. plaat voor je kop....