Totilas niet naar Wereld Ruiterspelen in Normandië

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 18:26

s0173957 schreef:
Romanov is gewoon nr 3 in de pikorde...

Okay, had er al zo lang niks van gehoord...
Net als Toots trouwens, had zelf wel hoge verwachtingen.
Utophia is inderdaad ook jammer dat-ie er niet bij is.

haythamKen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 18:28

Ik denk serieus dst het boek dicht is voor het paard. Met edward gal zo goed gedaan en nu constant is er iets mis met het paard :(

beetje jammer maar helaas

petraaken

Re: Totilas niet naar Wereld Ruiterspelen in Normandië

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 18:39

Het probleem van de speculaties komt inderdaad doordat ze zo hoog van de toren hebben geblazen. Ze hadden bij wijze van spreken het goud al gewonnen in Londen. Dus ja begrijpelijk dat veel mensen nu weinig geloof hechten aan hun verhalen.

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 18:44

Precies petraaken

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 18:47

Nee dat is niet begrijpelijk. Maar zo lullen de zure reactie-gevers wat krom is recht. :(:)

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 18:58

Waarom is alles wat anders is dan jouw mening nooit goed Ayasha? Over zure reactiegevers gesproken.
Misschien kan je eens proberen om een andermans mening te respecteren en te discussiëren zonder dat geleuter over andere meningen.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 19:00

Kan die vraag ook aan jou stellen EG. Jij reageerd toch evenzeer?

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 19:04

Geloof dat je dan even terug moet lezen.
Ik heb tot nu toe geen een keer een andermans mening onderuit gehaald en geschoffeerd. Ook jouw mening niet. Waar ik nu op reageer is de manier waarop jij omgaat met de meningen van anderen.
Overigens ben jij niet de enigste hoor maar je steekt wel met kop en schouders bovenuit. Vind dat jammer en doet geen goed aan dit topic en de discussie.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 19:09

Het is maar hoe gevoelig je aangelegd bent vermoed ik. :) Ik zie het probleem niet.
Wel zie ik het probleem van het als feit stellen dat dergelijke zure reacties begrijpelijk zijn. Ik vind dat nl niet begrijpelijk. En daarvoor, en enkel daarvoor wil ik mijn excuses aanbieden; in mijn reactie had moeten staan; "nee dat vínd ik niet begrijpelijk" ipv "dat is niet begrijpelijk."

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 19:19

Nogmaals jammer

Hollyleaves

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 19:24

HorseTimeXL schreef:
Wat ik begreep van Charlotte Dujardin van wat zij op haar Facebook had neergezet, was dat Totilas vandaag een of andere scan zou krijgen? Ik weet niet waar zij de informatie vandaan heeft maar zal er wel verstand van hebben dus wie weet weten we vandaag meer over hoe ernstig het zal zijn.

Citaat:
Firstly I just want to echo what some have already said and wish Totilas a very swift recovery.

Ze wil dus graag herhalen wat velen al hebben gezegd; dat ze Totilas een snel herstel wenst. Dus geen echo als in scan :+ :')

Citaat:
Ja dat weet ik maar er stond ook nog iets anders als je verder las. Ik zal even zoeken. O ja er stond iets over dat ze vandaag de GSCE resultaten zouden krijgen:)

Dat gaat toch echt over de uitslag van de Centrale Examens in de UK... Het hele tweede stuk verwijst niet eens meer naar Totilas.
Laatst bijgewerkt door Hollyleaves op 21-08-14 19:26, in het totaal 1 keer bewerkt

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 19:24

Oh nee arme totillas. Er komt echt geen eind aan zijn verhaal pffff.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 19:34

Tuurlijk wordt een paard wat zoveel centen heeft gekost helemaal binnenste buiten gekeerd. Ik geloof er dan ook niks van dat hij al kapot was voor hij naar Rath ging.
Een dekhengst dat ook sportpaard zal meer opleveren als hij gewoon heel blijft en zich in the picture blijft rijden. Kortom hier is echt niemand bij gebaat, ook PS niet.

Over dat er in het topic van Gal minder gezeik komt lijkt me ook logisch. Die paarden zijn nou eenmaal minder vaak stuk en worden niet keer op keer voor belangrijke wedstrijden teruggetrokken.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 19:36

Hoe het werkelijk zit met Totilas weet niemand dus hoe dan ook zijn het allemaal speculaties. Het enige wat we feitelijk weten is dat ie niet naar de WEG gaat en Undercover en Siro al evemin.

Felicxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 19:40

SAKKIA schreef:
Tuurlijk wordt een paard wat zoveel centen heeft gekost helemaal binnenste buiten gekeerd. Ik geloof er dan ook niks van dat hij al kapot was voor hij naar Rath ging.
Een dekhengst dat ook sportpaard zal meer opleveren als hij gewoon heel blijft en zich in the picture blijft rijden. Kortom hier is echt niemand bij gebaat, ook PS niet.

Over dat er in het topic van Gal minder gezeik komt lijkt me ook logisch. Die paarden zijn nou eenmaal minder vaak stuk en worden niet keer op keer voor belangrijke wedstrijden teruggetrokken.

Ik kan zo ook gaan speculeren over Gal nu zijn topper ook 'ineens' een blessure heeft en niet meer mee kan doen. Voor hetzelfde geld denkt hij "nu Toto eruit light hoef ik niet hoog meer in te zetten en spaar ik mijn topper ook gewoon met een rotsmoes" toch wordt dat niet serieus genomen terwijl iedereen hier hoog van de toren blaast dat Rath Totilas stuk gereden heeft.

Verder is Totilas ook als dekhengst nog miljoenen waard. Zolang hij kan dekken levert hij goud op en dan maakt het niet uit of hij stuk is ja of nee.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 19:44

Denk niet dat de partijen die Totilas moeten betalen/onderhouden zich echt druk maken om of ie wat op levert of niet.. Tis niet dat ze "krap bij kas zitten". :)

bliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 19:47

Ayasha schreef:
Denk niet dat de partijen die Totilas moeten betalen/onderhouden zich echt druk maken om of ie wat op levert of niet.. Tis niet dat ze "krap bij kas zitten". :)

haha weet jij veel. Misschien zitten ze thuis met een kasboekje af te strepen hoeveel hij nog moet opleveren :D

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 19:49

bliver schreef:
Ayasha schreef:

haha weet jij veel. Misschien zitten ze thuis met een kasboekje af te strepen hoeveel hij nog moet opleveren :D

_O- Ik zie ze al zitten met z'n drieën.. :')

bliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 19:51

Ik denk dat rath er dan niet bij zou zitten hoor. Die staat dan met zweet op zn rug zijn eigen boxen uit te mesten om dat hij als zijnde bezuiniging de stalknecht heeft ontslagen en als hij toot niet kan rijden heeft hij tijd over. _O-

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 19:53

Ja dat kan ik me om één of andere reden dus niet voorstellen. :') En stiefmams aan het helpen zeker? Dat is helemaal een mooi zicht.. :')

Felicxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 19:56

Ayasha schreef:

Je mag zeggen wat je wilt maar zodra hij geen geld meer oplevert is hij ook niets meer waard. Ze zullen het niet met een kasboekje afstrepen, dat geloof ik niet. Maar als hij niets meer oplevert is hij alleen het geld van de verkoop nog waard en dan gaat hij waarschijnlijk ook weg. Want dan kost hij alleen nog maar geld en is hij niet interresant meer.

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 20:07

Ayasha schreef:
Ja dat kan ik me om één of andere reden dus niet voorstellen. :') En stiefmams aan het helpen zeker? Dat is helemaal een mooi zicht.. :')

Nee stiefmam zit dan op Totilas. :7

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 20:08

Ohja juist... Want die moet revalideren... := Die jongen heeft het maar zwaar.... _O-

finliox: dat betwijfel ik gezien stiefmams heel duidelijk zei dat ie bleef. Hoe dan ook. :)

Felicxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 20:12

Ayasha schreef:
finliox: dat betwijfel ik gezien stiefmams heel duidelijk zei dat ie bleef. Hoe dan ook. :)

Hoe komt het toch dat ik daar geen reet van geloof? Oh ja, het gaat meestal alleen maar om het geld in de top.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 20:14

Als ze hem hadden willen weg doen toen het slecht ging, was ie gegaan toen Glock er op geboden had vermoed ik. :) Maar goed, je weet nooit natuurlijk.. Niets zo veranderlijk als de mens.