s0173957 schreef:Romanov is gewoon nr 3 in de pikorde...
Okay, had er al zo lang niks van gehoord...
Net als Toots trouwens, had zelf wel hoge verwachtingen.
Utophia is inderdaad ook jammer dat-ie er niet bij is.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
HorseTimeXL schreef:Wat ik begreep van Charlotte Dujardin van wat zij op haar Facebook had neergezet, was dat Totilas vandaag een of andere scan zou krijgen? Ik weet niet waar zij de informatie vandaan heeft maar zal er wel verstand van hebben dus wie weet weten we vandaag meer over hoe ernstig het zal zijn.
Citaat:Firstly I just want to echo what some have already said and wish Totilas a very swift recovery.
Ze wil dus graag herhalen wat velen al hebben gezegd; dat ze Totilas een snel herstel wenst. Dus geen echo als in scan![]()
Citaat:Ja dat weet ik maar er stond ook nog iets anders als je verder las. Ik zal even zoeken. O ja er stond iets over dat ze vandaag de GSCE resultaten zouden krijgen:)
SAKKIA schreef:Tuurlijk wordt een paard wat zoveel centen heeft gekost helemaal binnenste buiten gekeerd. Ik geloof er dan ook niks van dat hij al kapot was voor hij naar Rath ging.
Een dekhengst dat ook sportpaard zal meer opleveren als hij gewoon heel blijft en zich in the picture blijft rijden. Kortom hier is echt niemand bij gebaat, ook PS niet.
Over dat er in het topic van Gal minder gezeik komt lijkt me ook logisch. Die paarden zijn nou eenmaal minder vaak stuk en worden niet keer op keer voor belangrijke wedstrijden teruggetrokken.
bliver schreef:Ayasha schreef:Denk niet dat de partijen die Totilas moeten betalen/onderhouden zich echt druk maken om of ie wat op levert of niet.. Tis niet dat ze "krap bij kas zitten".
haha weet jij veel. Misschien zitten ze thuis met een kasboekje af te strepen hoeveel hij nog moet opleveren
Ayasha schreef:Denk niet dat de partijen die Totilas moeten betalen/onderhouden zich echt druk maken om of ie wat op levert of niet.. Tis niet dat ze "krap bij kas zitten".