Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Aranel schreef:Ik vind jouw reacties in Totilas topics altijd zo'n onderliggende sneer bevatten naar Edward Gal, Ayasha.
Ik snap heel goed dat Edward niets wilde zeggen over deze kwestie.
aisie schreef:Aranel schreef:Ik vind jouw reacties in Totilas topics altijd zo'n onderliggende sneer bevatten naar Edward Gal, Ayasha.
Ik snap heel goed dat Edward niets wilde zeggen over deze kwestie.
Is heel erg opvallend ja dat jij blijkbaar iets persoonlijk tegen hem hebt. Er is geen topic wat je onbenut laat om dat te verkondigen. Is erg irritant misschien kun je je frustraties over hem eens tegen hemzelf uiten? Blijkbaar ken je hem persoonlijk gezien je in elk topic hem loopt af te kraken?
Ik zou als ik hem was ook nooit weer 1 woord over het paard zeggen tegen wie dan ook. Alles is wel gezegd lijkt me.
niet meer of minder.
En dat zie je ook in het verhaal van Totilas. LiiNd_Y schreef:Was het ruitervolkje maar 100% oprecht, maar het is één grote corrupte bendeEn dat zie je ook in het verhaal van Totilas.
janouk schreef:Ayasha haha
Gelukkig leven wij in een vrij land en mag je zelf bepalen wanneer je mee werkt aan een documentaire en wanneer niet, en mag je zelf bepalen of je met de pers praat en wanneer niet.
Het staat edward gal helemaal vrij om te praten,
Daar hoeft hij toch geen verantwoording over af te dragen
Het siert hem dat hij in de pers zich niet negatief uitlaat over een paard dat niet meer bij hem in training stast.
vrij land enzo. En das niks persoonlijk in tegenstelling tot wat beweerd wordt.
was het Anky of Imke geweest had ik in deze ook getwijfeld. janouk schreef:dat geeft te denken
Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten.
Waarom zo kritisch?
maar jij mag van mij denken dat ik onbetrouwbaar ben hoor.
ik weet beter, das genoeg voor mij.
Thomas schreef:Na deze docu kreeg ik juist van Gal een beetje een nare nasmaak.. zielig gaan doen in de media terwijl hij er gewoon al vanaf wist. (Plus wel wat geld gevangen heeft w.s.)
bliver schreef:Thomas schreef:Na deze docu kreeg ik juist van Gal een beetje een nare nasmaak.. zielig gaan doen in de media terwijl hij er gewoon al vanaf wist. (Plus wel wat geld gevangen heeft w.s.)
Hij heeft niet zielig gedaan. Ookal heeft hij er wel vanaf geweten, er is hem ooit beloofd dat dit paard niet verkocht zou worden onder het mom van er is toch niemand die die prijs gaat betalen. Daarbij heb je als ruiter niet met alle paarden een echte klik en emotionele band zoals hij die had met toot dus het is wel degelijk logisch dat hij gewoon verdrietig was.