Vingino van Tommie Visser weggehaald uit zijn stal - update3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 13:40

toch valt t stroom gebruik bij kwekerijen tegenwoordig enorm mee en maken ze alles steeds zuiniger qua kosten...

maar ik hoop dat t paard voorlopig veilig op een stal staat en dat hij uit de rest van de herrie kan blijven na alle hysterie gister.
hopelijk kan hij weer lekker bij komen na alle stress

bijna ieder paard is een trailer op te krijgen zelfs als t met een hele hoop geweld moet(heb t al vaker gezien dat een paard met geweld een trailer in werd geholpen)

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 13:42

[***] schreef:
inkepink schreef:
apart.....
nu heb ik tommie altijd al een aparte player gevonden en niet echt een 'standaard' dressuurruiter dus heel erg verbaasd ben ik (en mijn omgeving) niet eens. Helemaal nu er ook kwekerijen zijn ontdekt; da's nu eenmaal heel fout volk wat dat doet........

Hoop wel dat paardlief er nu geen trauma's van oploopt, anders heeft misschien mr Wensing gelijk weer een nieuwe zaak? :Y)

Ha, ha, straks vinden ze nog een grote camper, waarin een "crystal meth lab" is gebouwd (denkend aan de serie Breaking Bad) :j :j :j

Net tijdens de lunch hier op het werk ook even over dit verhaal gehad. Ik liep na de lunch weg met de opmerking: "zo, even kijken of ze inmiddels ook een drugslab hebben gevonden" }:0

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 13:43

NathalietjeB schreef:
bijna ieder paard is een trailer op te krijgen zelfs als t met een hele hoop geweld moet(heb t al vaker gezien dat een paard met geweld een trailer in werd geholpen)

Anders "schiet" je hem gewoon op zijn kont, wedden dat ie er dan inloopt?

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 13:44

:D om de opmerking van Ceasario :D
Wat een bizar verhaal zeg! Wie er ook gelijk hééft en wat er precies gebeurd is.......
schieten is wel echt not done...bedoel: meeste mensen hebbeb toch echt geen pistool liggen thuis

Lindaonline

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 13:44

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 13:48

[***] schreef:
NathalietjeB schreef:

ik heb mensen paarden wel eens met stokken/bezems/scheppen/zwepen paarden een veewagen in zien laden
dat t paard bekant ze benen breekt doordat t van angst van de laadklep springt is niet intressant zolang ze dat paard maar die trailer/veewagen in krijgen.

Furrow

Re: Vingino van Tommie Visser weggehaald uit zijn stal - update2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 13:49

Laten we nu niet nog wildere verhalen verzinnen over het laden van het paard. De overige feiten zijn al straf genoeg.

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 13:50

Air schreef:
Babootje: Daniëlle is niet gearresteerd wegens verboden wapenbezit hoor. Beetje raar om daar hier over te beginnen, helemaal wanneer je het verhaal ook niet weet en het dus gaat lopen verdraaien voor spektakel en aannames. :+

Ach wapenbezit en bedreiging en zelfs al hiervoor veroordeeld, maar goed daar gaat het hier niet over.

Traiectum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 13:50

Air schreef:
Traiectum schreef:
Ik heb het vermoeden dat beide partijen van het type "zelf oplossen" zijn, en dat ze liever geen 'bemoeienis' van politie hebben, vandaar de knokploeg en wapens. De meeste bokkers zouden inderdaad de politie bellen en het af laten handelen, maar er zijn genoeg mensen in Nederland die de politie niet vertrouwen of vinden dat ze zelf beter/sneller actie kunnen ondernemen, en dat ook doen.

Het hele verhaal wordt bij iedere update vreemder. Ben benieuwd wat het volgende bericht wordt. *pakt popcorn*

Uh, er staat toch in de OP dat Tommie al contact had met zijn advocaat? Die heeft een brief gestuurd naar Van Beelen en daarop volgde dit.

Wat een aannames hier allemaal zeg.

Babootje: Daniëlle is niet gearresteerd wegens verboden wapenbezit hoor. Beetje raar om daar hier over te beginnen, helemaal wanneer je het verhaal ook niet weet en het dus gaat lopen verdraaien voor spektakel en aannames. :+

Vandaar "vermoeden". En een advocaat is geen politie ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 13:51

NathalietjeB schreef:
ik heb mensen paarden wel eens met stokken/bezems/scheppen/zwepen paarden een veewagen in zien laden
dat t paard bekant ze benen breekt doordat t van angst van de laadklep springt is niet intressant zolang ze dat paard maar die trailer/veewagen in krijgen.
Ik begrijp wat je bedoelt, ik heb dergelijke methodes ook gezien.

Ik wilde alleen maar nog een onzinnige opmerking plaatsen.

Speculeren heeft geen zin.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 13:53

NathalietjeB schreef:

Zo te lezen ben je ernstig getraumatiseerd.

Ik heb een idee, terug ontopic naar Vingino en dit hele Visser III debacle...

R12312

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 13:55

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 14:01

R12312 schreef:
Nee en dan ook nog 2 hennepkwekerijen aangetroffen bij Tommies stal

Oh dan heb je dat van het "crystal meth lab" nog niet gelezen!!

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 14:03

[***] schreef:
R12312 schreef:

:')

Abacab

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 14:14

NathalietjeB schreef:
toch valt t stroom gebruik bij kwekerijen tegenwoordig enorm mee en maken ze alles steeds zuiniger qua kosten...

Met dank aan Philips die een behoorlijk centje bijverdiend met de speciaal door hen ontwikkelde lampen voor de hennepkwekerij.

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 14:14

Traiectum schreef:
easygoing schreef:
Als de situatie zo geweldadig is dan laat je het paard ook waar hij is en red je jezelf en ga je later wel terug met politie ipv een knokploeg. Paard stond goed dus daar geen zorgen om dan toch.

Ik heb het vermoeden dat beide partijen van het type "zelf oplossen" zijn, en dat ze liever geen 'bemoeienis' van politie hebben, vandaar de knokploeg en wapens. De meeste bokkers zouden inderdaad de politie bellen en het af laten handelen, maar er zijn genoeg mensen in Nederland die de politie niet vertrouwen of vinden dat ze zelf beter/sneller actie kunnen ondernemen, en dat ook doen.

Het hele verhaal wordt bij iedere update vreemder. Ben benieuwd wat het volgende bericht wordt. *pakt popcorn*

dit soort acties zou je eerder bij de kleine man verwachten en niet bij de gevestigde orde. Bij jou en mij zou zoiets dergelijks niet mega in het nieuws komen bij hen wel.
En daarbij niet uit het oog verliezende dat er natuurlijk ook nog aanwezig gevaar voor het paard is om er zo mee om te gaan.

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 14:17

[***] schreef:
NathalietjeB schreef:

Nou ben bang dat het dier met een beetje "geluk" helemaal nergens meer heengaat na een kogel in de bil := ( :') :Y) )

R12312

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 14:24

[***] schreef:
R12312 schreef:

Haha sorry, ik was aan t bijlezen! :D :D

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 14:25

Cardy schreef:
Nou ben bang dat het dier met een beetje "geluk" helemaal nergens meer heengaat na een kogel in de bil := ( :') :Y) )

dan word tie vast gedragen :') als een god

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 14:27

[***] schreef:
R12312 schreef:

Ehh juist :+

iets met wie heeft deze film geschreven deze verdient een oscar

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 14:31

Snap nu wel waarom Vingino zo rustig was de laatste tijd...

Traiectum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 14:32

easygoing schreef:
Traiectum schreef:

dit soort acties zou je eerder bij de kleine man verwachten en niet bij de gevestigde orde. Bij jou en mij zou zoiets dergelijks niet mega in het nieuws komen bij hen wel.
En daarbij niet uit het oog verliezende dat er natuurlijk ook nog aanwezig gevaar voor het paard is om er zo mee om te gaan.

Oh, dat ben ik met je eens hoor. Ik vind het ronduit bizar dat deze hele zaak op zo'n manier verloopt, is alleen maar schadelijk, voor beide partijen. Ze zijn waarschijnlijk het gezegde "hoge bomen vangen veel wind" even vergeten.

Aan de andere kant, ook de gevestigde orde is ooit als 'kleine man' begonnen, en een vos verliest wel zijn haren maar niet zijn streken (om er nog maar een ander spreekwoord tegenaan te gooien). Dat bedoel ik overigens in het algemeen, niet specifiek in dit geval. Geen idee wat daar nou precies gebeurt is, wiens schuld het is etc. Er zijn zo veel scenarios te bedenken - sommigen positief voor Tommie Visser, sommigen voor mevr. van Beelen. De waarheid zal wel ergens in het midden liggen. Laat ik het er maar op houden dat ik vind dat beide partijen dit niet slim hebben aangepakt.

FleurHunter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 14:35

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 14:39

Abacab schreef:
NathalietjeB schreef:

Met dank aan Philips die een behoorlijk centje bijverdiend met de speciaal door hen ontwikkelde lampen voor de hennepkwekerij.

En Monsanto die de zaadjes levert.

ievie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 14:41

Ik vind het maar een vreemd verhaal alles bij elkaar.. Als je toch weet dat je een wietplantage hebt, dan doe je er toch alles aan om er voor te zorgen dat er géén politie op je terrein komt?

Ben benieuwd naar de afloop..