Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
[***] schreef:inkepink schreef:apart.....
nu heb ik tommie altijd al een aparte player gevonden en niet echt een 'standaard' dressuurruiter dus heel erg verbaasd ben ik (en mijn omgeving) niet eens. Helemaal nu er ook kwekerijen zijn ontdekt; da's nu eenmaal heel fout volk wat dat doet........
Hoop wel dat paardlief er nu geen trauma's van oploopt, anders heeft misschien mr Wensing gelijk weer een nieuwe zaak?
Ha, ha, straks vinden ze nog een grote camper, waarin een "crystal meth lab" is gebouwd (denkend aan de serie Breaking Bad)![]()
![]()
[***] schreef:NathalietjeB schreef:bijna ieder paard is een trailer op te krijgen zelfs als t met een hele hoop geweld moet(heb t al vaker gezien dat een paard met geweld een trailer in werd geholpen)
Anders "schiet" je hem gewoon op zijn kont, wedden dat ie er dan inloopt?
Air schreef:Babootje: Daniëlle is niet gearresteerd wegens verboden wapenbezit hoor. Beetje raar om daar hier over te beginnen, helemaal wanneer je het verhaal ook niet weet en het dus gaat lopen verdraaien voor spektakel en aannames.
Air schreef:Traiectum schreef:Ik heb het vermoeden dat beide partijen van het type "zelf oplossen" zijn, en dat ze liever geen 'bemoeienis' van politie hebben, vandaar de knokploeg en wapens. De meeste bokkers zouden inderdaad de politie bellen en het af laten handelen, maar er zijn genoeg mensen in Nederland die de politie niet vertrouwen of vinden dat ze zelf beter/sneller actie kunnen ondernemen, en dat ook doen.
Het hele verhaal wordt bij iedere update vreemder. Ben benieuwd wat het volgende bericht wordt. *pakt popcorn*
Uh, er staat toch in de OP dat Tommie al contact had met zijn advocaat? Die heeft een brief gestuurd naar Van Beelen en daarop volgde dit.
Wat een aannames hier allemaal zeg.
Babootje: Daniëlle is niet gearresteerd wegens verboden wapenbezit hoor. Beetje raar om daar hier over te beginnen, helemaal wanneer je het verhaal ook niet weet en het dus gaat lopen verdraaien voor spektakel en aannames.
NathalietjeB schreef:Ik begrijp wat je bedoelt, ik heb dergelijke methodes ook gezien.ik heb mensen paarden wel eens met stokken/bezems/scheppen/zwepen paarden een veewagen in zien laden
dat t paard bekant ze benen breekt doordat t van angst van de laadklep springt is niet intressant zolang ze dat paard maar die trailer/veewagen in krijgen.
NathalietjeB schreef:ik heb mensen paarden wel eens met stokken/bezems/scheppen/zwepen paarden een veewagen in zien laden
dat t paard bekant ze benen breekt doordat t van angst van de laadklep springt is niet intressant zolang ze dat paard maar die trailer/veewagen in krijgen.
Traiectum schreef:easygoing schreef:Als de situatie zo geweldadig is dan laat je het paard ook waar hij is en red je jezelf en ga je later wel terug met politie ipv een knokploeg. Paard stond goed dus daar geen zorgen om dan toch.
Ik heb het vermoeden dat beide partijen van het type "zelf oplossen" zijn, en dat ze liever geen 'bemoeienis' van politie hebben, vandaar de knokploeg en wapens. De meeste bokkers zouden inderdaad de politie bellen en het af laten handelen, maar er zijn genoeg mensen in Nederland die de politie niet vertrouwen of vinden dat ze zelf beter/sneller actie kunnen ondernemen, en dat ook doen.
Het hele verhaal wordt bij iedere update vreemder. Ben benieuwd wat het volgende bericht wordt. *pakt popcorn*
[***] schreef:NathalietjeB schreef:bijna ieder paard is een trailer op te krijgen zelfs als t met een hele hoop geweld moet(heb t al vaker gezien dat een paard met geweld een trailer in werd geholpen)
Anders "schiet" je hem gewoon op zijn kont, wedden dat ie er dan inloopt?
easygoing schreef:Traiectum schreef:Ik heb het vermoeden dat beide partijen van het type "zelf oplossen" zijn, en dat ze liever geen 'bemoeienis' van politie hebben, vandaar de knokploeg en wapens. De meeste bokkers zouden inderdaad de politie bellen en het af laten handelen, maar er zijn genoeg mensen in Nederland die de politie niet vertrouwen of vinden dat ze zelf beter/sneller actie kunnen ondernemen, en dat ook doen.
dit soort acties zou je eerder bij de kleine man verwachten en niet bij de gevestigde orde. Bij jou en mij zou zoiets dergelijks niet mega in het nieuws komen bij hen wel.
En daarbij niet uit het oog verliezende dat er natuurlijk ook nog aanwezig gevaar voor het paard is om er zo mee om te gaan.
Abacab schreef:NathalietjeB schreef:toch valt t stroom gebruik bij kwekerijen tegenwoordig enorm mee en maken ze alles steeds zuiniger qua kosten...
Met dank aan Philips die een behoorlijk centje bijverdiend met de speciaal door hen ontwikkelde lampen voor de hennepkwekerij.