NatasjavE schreef:little_king schreef:Wat verder uit de buurt, maar dat wil je niet. (ook voor natascha)
Iedereen heeft mogelijkheden, jij ook. Maar dat kost wat meer moeite, dat is zo.
Nu ben ik echt weg
Mijn paard staat de hele dag buiten he...die staat goed. Nu dan na 5 jaar eindelijk alle boerderijen en stallen in de omgeving af. En omgeving is niet 5 kilometer rondom mijn huis he, Op nog geen 5 minuten lopen is een super luxe stal. Ohh wat zou dat makkelijk zijn. Binnenbak, kantine alles hebben ze. Maar alleen in de zomer 4 uur weidegang per dag.
Ik ga dus niet voor het makkelijke.
Verderweg dan nu kan niet. Ik wil niet alleen in de weekeinde naar mijn paard. Ik heb haar(en de ruin) al verreweg gezet dan de vorige stal.
Egoïsme, nee...ik ben diegene die het beste voor mijn paard kan zorgen. Ik vertrouw haar niet aan een ander toe. Ze is mijn oogappel.
Ik wil iedere dag zien of het wel goed gaat met haar.
Dat kost me heel veel tijd. Ik moet alles zelf doen nu. Maar ik heb dat voor mijn paard over.
Dus,..inlevingvermogen...naar de ander toe. Je weet namelijk niet hoe het bij een ander gaat, wat er speelt en hoe iemand in een dergelijke situatie is gekomen.
Mijn excuses dan, dan gaat dit niet meer over jou.
Inlevingsvermogen heb ik in het dier, de mens kan andere keuzes maken.