Gini schreef:Ja, idd, maar ik reageerde dus op jouw eerste bericht. Normaal zet je dan edit als je iets verandert of wordt dit gemeld onderaan het bericht bv. bij het verbeteren van een typo (zoals ik daarnet). Ik vind het niet erg als je een bericht verandert, maar pak mij dan ook niet op mijn antwoord daarop.
Nog een keertje dan;
ik heb alleen deze post aangepast;
FlyAway schreef:Gini schreef:Fly away, en de pro-defensie mensen zijn de enigen die aannames doen? Van een gekleurde bril gesproken.
Wie heeft het hier over een gekleurde bril dan? En waar zeg ik dat de pro-defensie mensen de enigen zijn die aannames doen? Je hebt mij overigens nergens labeltjes zien plakken of mensen in hokjes zien duwen. Dat doe jij nu met jouw post in ieder geval wel. Dat is altijd zo jammer als mensen dat doen vind ik.
En toen ik die aanpaste, stond jouw post er nog niet onder. Die heb ik binnen 30 seconden aangepast na het posten. Als jouw post er al wel had gestaan, dan had ik uiteraard aangegeven wat de edit was.
Ik pak je helemaal nergens op. Ik leg je alleen uit hoe iets is gelopen. Ik kan er niets aan doen dat jij dat anders begrijpt dan ik het zeg.

Edit: ik deed iets verkeerd met het plaatsen van de post die ik aangepast had.