Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Naborah schreef:Denk er nu al veel anders over dan voor het programma. Koper is niet op alle fronten even zuiver zeg... Jammer van dit soort zaken dat de waarheid nooit helemaal bekend zou worden.
PINK schreef:SJANNE_DARK schreef:Ik vind het ook maar een appart verhaal. Heeft zij zelf wel bloed onderzoek laten doen voor de koop? En is het koopkontrakt pas na de koop getekend? Allemaal beetje vaag
Ze heeft pas bloed laten prikken na de koop.
Shona schreef:De ziekte van Lyme kan eerst nog heel lang sudderen. Aan het begin zei ze dat hij na een week een dikke knie kreeg (en ik weet niet beter dan dat dat niet bij de symptonen hoort, maar ik kan ook fout zitten) en na een maand pas begon te hoesten. Later werd door Martijn gezegd dat hij na een week begon te hoesten en na een maand kreupel liep.
Aangezien hij pas na een maand dus symptonen kreeg, lijkt mij dat de verkoper hier inderdaad niets vanaf wist. Dat kun je hem verwijten, maar de ziekte van Lyme kan nou eenmaal lang sudderen en het lijkt er niet op dat hij bij de fokker al symptomen had.
Daar niet te vergeten de berichten die ze online heeft geplaatst en/of naar hem gestuurd heeft waarin ze duidelijk schreef dat het goed met hem ging.