Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Allienda schreef:Ik geloof dat het 2006 dat mijn moeder opzoek was naar een instructrice die haar kon helpen met haar angsten te paard. Na een intensieve zoektocht kwam ze bij jou uit. Iedere week ging het beter met mam en Zabou, na maanden kon ze dan eindelijk zeggen dat ze zonder angst kon opstappen en lekker kon rijden. Weet je nog hoe trots je was op hen?
Toen het eenmaal tijd was dat ik mijn eigen paardje ging kopen en ik helemaal verliefd werd op mijn Devin. Een jong paard groen als gras en de hele wereld vond hem agressief en gevaarlijk. Mijn Devin was alleen maar goed voor het zuurvlees en was totaal niet geschikt als rijpaard, het zou mijn dood worden werd gezegd. Jij bent toen komen kijken en zei tegen me dat het een normaal jong en olijk paard was maar niet sociaal was naar andere paarden en geen respect voor mensen had. Maar met jou hulp en die van je mannen (je super mentor Newton en papa Gideon) zou dat helemaal goedkomen....... Wij hadden zo onze twijfels maar we zijn verhuist met onze twee tinkers en kwamen op dezelfde stal te staan. Bloed, zweet en heeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeel tranen heeft het ons gekost om te komen waar we zijn. Ik heb nu het paard waar ik altijd van gedroomd heb, een paard dat alles voor je doet en inmiddels gek op kindjes! (ja het levensgevaarlijke paard!!) en ik hem blind vertrouw en hij mij blind vertrouwt. Ik ben dankbaar voor je geloof in ons als combinatie en ik zal nooit vergeten wat je voor ons betekend hebt.
Ik was verbijsterd toen ik het bericht voorbij zag komen op FB, ik dacht dat ik het niet goed gelezen had. Ik dacht eerst dat het een zieke grap was. Daarna kwam het besef, Marieke is er niet meer, het ongeloof blijft. Nooit meer de discussie over Grey's Anatomy wie er nu knapper was.............McDreamy of McSteamy!! Of lekker mijmeren over Shemar Moore (Derek Morgan van Criminal Minds)
Lieve familie ik wens jullie alle sterkte en liefde toe