Bokker MariekeA overleden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 11:04

Wat vreselijk en wat plotseling!
Persoonlijk kende ik haar niet, maar als zo'n jong iemand uit het leven weggerukt wordt, is dat een drama.
Hopelijk vindt de familie en Bokt troost bij elkaar.
Sterkte allemaal.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 11:30

Ik schrik me helemaal wezenloos...
Ben twee dagen niet op bokt geweest en lees in een topic over een gestorven bokker, eerlijk gezegd wilde ik er even niet (weer) aan...
Kijk nu even op bokt...wat verschrikkelijk, heb kippenvel en koude rillingen, want ik kende haar....
Niet heel goed, maar wel vaker ontmoet en altijd gezellig gekletst en we kwamen elkaar telkens geregeld tegen irl en op bokt..., heb haar leren kennen als heel gedreven, eerlijk, behulpzaam en vriendelijk... wat vreselijk..., heel veel sterkte voor haar partner, familie en vrienden |( :(:) Y;(

Allienda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 11:33

Ik geloof dat het 2006 dat mijn moeder opzoek was naar een instructrice die haar kon helpen met haar angsten te paard. Na een intensieve zoektocht kwam ze bij jou uit. Iedere week ging het beter met mam en Zabou, na maanden kon ze dan eindelijk zeggen dat ze zonder angst kon opstappen en lekker kon rijden. Weet je nog hoe trots je was op hen?

Toen het eenmaal tijd was dat ik mijn eigen paardje ging kopen en ik helemaal verliefd werd op mijn Devin. Een jong paard groen als gras en de hele wereld vond hem agressief en gevaarlijk. Mijn Devin was alleen maar goed voor het zuurvlees en was totaal niet geschikt als rijpaard, het zou mijn dood worden werd gezegd. Jij bent toen komen kijken en zei tegen me dat het een normaal jong en olijk paard was maar niet sociaal was naar andere paarden en geen respect voor mensen had. Maar met jou hulp en die van je mannen (je super mentor Newton en papa Gideon) zou dat helemaal goedkomen....... Wij hadden zo onze twijfels maar we zijn verhuist met onze twee tinkers en kwamen op dezelfde stal te staan. Bloed, zweet en heeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeel tranen heeft het ons gekost om te komen waar we zijn. Ik heb nu het paard waar ik altijd van gedroomd heb, een paard dat alles voor je doet en inmiddels gek op kindjes! (ja het levensgevaarlijke paard!!) en ik hem blind vertrouw en hij mij blind vertrouwt. Ik ben dankbaar voor je geloof in ons als combinatie en ik zal nooit vergeten wat je voor ons betekend hebt.

Ik was verbijsterd toen ik het bericht voorbij zag komen op FB, ik dacht dat ik het niet goed gelezen had. Ik dacht eerst dat het een zieke grap was. Daarna kwam het besef, Marieke is er niet meer, het ongeloof blijft. Nooit meer de discussie over Grey's Anatomy wie er nu knapper was.............McDreamy of McSteamy!! Of lekker mijmeren over Shemar Moore (Derek Morgan van Criminal Minds)

Lieve familie ik wens jullie alle sterkte en liefde toe

JunkDeLuxe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 11:34

Moet hartverscheurend zijn voor de familie; raakt me tot in het diepste van m'n ziel.

Heel veel sterkte gewenst aan iedereen die nu achterblijft Y;(

JunkDeLuxe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 11:35

Allienda schreef:
Ik geloof dat het 2006 dat mijn moeder opzoek was naar een instructrice die haar kon helpen met haar angsten te paard. Na een intensieve zoektocht kwam ze bij jou uit. Iedere week ging het beter met mam en Zabou, na maanden kon ze dan eindelijk zeggen dat ze zonder angst kon opstappen en lekker kon rijden. Weet je nog hoe trots je was op hen?

Toen het eenmaal tijd was dat ik mijn eigen paardje ging kopen en ik helemaal verliefd werd op mijn Devin. Een jong paard groen als gras en de hele wereld vond hem agressief en gevaarlijk. Mijn Devin was alleen maar goed voor het zuurvlees en was totaal niet geschikt als rijpaard, het zou mijn dood worden werd gezegd. Jij bent toen komen kijken en zei tegen me dat het een normaal jong en olijk paard was maar niet sociaal was naar andere paarden en geen respect voor mensen had. Maar met jou hulp en die van je mannen (je super mentor Newton en papa Gideon) zou dat helemaal goedkomen....... Wij hadden zo onze twijfels maar we zijn verhuist met onze twee tinkers en kwamen op dezelfde stal te staan. Bloed, zweet en heeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeel tranen heeft het ons gekost om te komen waar we zijn. Ik heb nu het paard waar ik altijd van gedroomd heb, een paard dat alles voor je doet en inmiddels gek op kindjes! (ja het levensgevaarlijke paard!!) en ik hem blind vertrouw en hij mij blind vertrouwt. Ik ben dankbaar voor je geloof in ons als combinatie en ik zal nooit vergeten wat je voor ons betekend hebt.

Ik was verbijsterd toen ik het bericht voorbij zag komen op FB, ik dacht dat ik het niet goed gelezen had. Ik dacht eerst dat het een zieke grap was. Daarna kwam het besef, Marieke is er niet meer, het ongeloof blijft. Nooit meer de discussie over Grey's Anatomy wie er nu knapper was.............McDreamy of McSteamy!! Of lekker mijmeren over Shemar Moore (Derek Morgan van Criminal Minds)

Lieve familie ik wens jullie alle sterkte en liefde toe

Jeetje dit mag je niet doen hoor, ik ken niemand van jullie en krijg toch de tranen in de ogen van je bericht..

Heel veel sterkte met het verlies van je vriendin!

anitaolja

Re: Bokker MariekeA overleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 12:32

Wat een verschrikkelijk nieuws dat er alweer een jonge bokker is overleden......wens de familie en vrienden heeeel veeeel sterkte toe :(:)
Ik kende haar niet maar uit de verhalen van mensen die haar wel gekend hebben was het ook een persoonlijkheid....rust zacht..... Y;(

Jemawi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 13:20

Heel veel sterkte voor vrienden, bekenden en familie. Veel te jong!

SuuzMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 13:47

Wat erg alweer een bokker minder :( Heel veel sterkte aan alle familie, vrienden en kennisen!

Diane65

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 13:48

Wat een triest bericht! Ik wens alle nabestaanden en vrienden heel veel sterkte toe met het verwerken van het gemis.

liljebo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 13:55

Gadver... alweer iemand die veel en veel te jong wordt weggeplukt. Onvoorstelbaar. Mijn hart gaat uit naar de mensen die dicht bij haar stonden. Heel erg veel sterkte met het verwerken van het immense verdriet.

WhySoWhite

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 16:48

Niet weer |(

Heel veel sterkte voor familie en mensen die haar goed kende! Vreselijk..

Heb niet het hele topic gelezen.. wat is er gebeurd?

moniiquee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 16:49

Wat vreselijk.. Heel veel sterkte toegewenst, voor alle nabestaanden en betrokkenen :(:)

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 17:00

Vraagje, hoop dat iemand meeleest:

Ik moet de tekst voor het lint op het bloemstuk doorgeven.
Wat vinden jullie een gepaste tekst?

We zullen je nooit vergeten
Bedankt voor wie je was
Je blijft in onze herinnering
Met liefde gegeven
Onze laatste groet
Met dank aan alle mooie herinneringen

Afsluiten met:
De mensen van Bokt
De Bokkers

linky

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 17:01

Onze laatste groet

De Bokkers

vind ik het mooist.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 17:02

Persoonlijk zou ik in deze gaan voor of 'Met liefde gegeven' of 'Onze laatste groet', aangezien er ook een aantal mensen mee doen die haar niet hebben gekend!

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

linky schreef:
Onze laatste groet

De Bokkers

vind ik het mooist.

helemaal mee eens, die vind ik persoonlijk ook het mooist

Speedster

Ik vind Bedankt voor wie je was een erg mooie.
Afsluiten met "Je vrienden van Bokt" misschien ook een optie?

linky

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 17:04

Er zitten ook zat mensen bij van Bokt die haar niet kenden?

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 17:06

Ja dat was ook een beetje mijn idee, daarom wilde ik het iets algemener houden.
Al zou het een zeer passende tekst zijn voor vele, helaas is het niet passend voor iedereen..

Speedster

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 17:10

linky schreef:
Er zitten ook zat mensen bij van Bokt die haar niet kenden?

Vrienden gaat imo op voor alle mensen van het forum die haar een warm hart toedragen.
Benadrukt de gemeenschap die bokt op zo'n moment is vind ik wel.

Lukka

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 17:36

Wat erg... En zo kort na SG...
Ik wens alle nabestaanden heel veel sterkte met dit verlies. Y;(

Hillady

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 17:47

ja Lukka erg kort naar SG verschrikkelijk ... Y;(

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 17:48

én na bianca.... Y;( ;(