Heel erg veel sterkte voor de familie en voor iedereen die haar kenden en van haar gehouden heeft.
winnie03
Geplaatst: 20-11-12 15:30
Wat een vreselijk bericht Ik heb haar topics gevolgd en haar kracht en levensenergie hebben een diepe indruk op mij gemaakt. Ik wens dat ik ooit zo sterk zal zijn als zij. Ik hoop dat haar nabestaanden enige steun kunnen putten uit de honderden pagina's aan reacties van alle meelevende bokkers, want het is toch wel heel speciaal om te weten dat je geliefde zo ontzettend veel heeft losgemaakt door heel paardrijdend Nederland. Ik wens iedereen die dit leest heel veel sterkte toe bij de verwerking en acceptatie van dit verschrikkelijk grote verlies
Animae
Geplaatst: 20-11-12 15:32
Heel veel sterkte, wat een verlies.
passiepeer
Geplaatst: 20-11-12 15:33
Ik heb het gehele topic vanaf het begin af aan in stilte mee gelezen. Respect voor SG en iedereen die haar zo positief en nauw heeft bij gestaan. Heel veel sterkte met het verwerken van dit grote verlies
Wat een verschrikkelijk nieuws. Ik heb het topic in het begin gevolgd maar deel 2 en 3 heb ik helaas gemist. Ik vond SG altijd een supersterke en bijzondere vrouw en ze gaat ongetwijfeld ontzettend gemist worden. Heel veel sterkte voor de nabestaanden. Dat de mooie herinneringen bewaard zullen blijven.
Ook ik was 1 van de vele meelezers, iedere dag las ik mee in de topics, hopende op een groot wonder. Zoals ze op mij over kwam was ze een ontzettend sterke en lieve vrouw. Vol wilskracht, en ondanks het grote verdriet van haar ziekte toch ook nog genietend van allerlei bijzondere momenten. Ik wens haar familie, vrienden, iedereen die van haar hield veel sterkte met dit grote verlies.
Veel sterkte voor iedereen die haar kende in het echt of via bokt .. Ik had haar niet gezien op bokt maar nu ik het lees, heel erg treurig. Ik krijg er een brok van in mn keel.