Kimmej schreef:Misschien komt hij de volgende keer wel over een interview met een poolstok oid.
dat is voor een eskimo die aan polsstokhoogspringen doet?
(gaat lekker hier, zijn er al troosttomaatjes gesignaleerd?)
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Raponsje schreef:Misschien heet het paard van Edward niet voor niets Undercover en is het Totilas maar dan undercover.
Hij heeft hem expres ingehouden, daarom was hij zo gespannen en heet omdat Toot niet helemaal zichzelf kon zijn en de kans dat ze gesnapt werden te groot waren.
Maar nu in de kur gaat hij los.Sorry.
Hilli schreef:Lielle schreef:ik zit iig in mijn supertrash ten ways to wear dress op het werk. Waren iig gemengde reacties
Wat een monsterlijk dingHet is toch al Koninginnedag geweest? Of is het dan 5 mei vandaag?
)
Raponsje schreef:Misschien heet het paard van Edward niet voor niets Undercover en is het Totilas maar dan undercover.
Hij heeft hem expres ingehouden, daarom was hij zo gespannen en heet omdat Toot niet helemaal zichzelf kon zijn en de kans dat ze gesnapt werden te groot waren.
Laten we hopen dat Undercover iets van het spektakel wat Totilas had, kan laten zien vanmiddag
Kimmej schreef:Lielle schreef:Kimmej schreef:Misschien komt hij de volgende keer wel over een interview met een poolstok oid.
dat is voor een eskimo die aan polsstokhoogspringen doet?
(gaat lekker hier, zijn er al troosttomaatjes gesignaleerd?)
Oeps. Typo, boeiend
zal er de volgende keer een smiley bij zetten.
Cayenne schreef:Salinero heeft het voorvoegsel Keltec volgens mij ook heel lang niet meer.
eerst even eten en dan de hele middag kijken natuurlijk!