Ik kijk ondertussen ook mee, heb m alvast klaarstaan op telefoon ook, moet straks naar tandarts, zou dan nét anky nog even kunnen zien in de auto als ik daar wacht haha Morgen wel lekker kijken!
Cynn_x schreef:Ik zet gewoon iedere keer mn geluid uit als dat aftellen begint dat is slim had je me niet kunnen waarschuwen haha!
thuis mag je wel klappen en juichen jeej blij dat ik thuis zit (en alleen, m'n vriend zou me voor gek verklaren!)
bietjuhh schreef:Cynn_x schreef:Ik zet gewoon iedere keer mn geluid uit als dat aftellen begint dat is slim had je me niet kunnen waarschuwen haha! Sorry vergeten!
cindy1000 schreef:BIJNA, ja ik denk dat dit topic vrij vol gaat worden hahaDenk ik ook haha, is nu al bijna niet te volgen !
en er is beeld! (:, kan vandaag alle nederlanders zien, en morgen hopelijk ook als de auto rijles opschiet haha
Cayenne, zwaai eens. Gaan wij op de stream je zoeken. Ik zit er klaar voor. Eens kijken wat vandaag brengt
Ik lees hier zo nu en dan mee! Zit op mijn werk, dus kan niet alles kijken.. Aangezien ik ook nog een spoedklus heb liggen..
ANOUKIEE schreef:cindy1000 schreef:BIJNA, ja ik denk dat dit topic vrij vol gaat worden hahaDenk ik ook haha, is nu al bijna niet te volgen !hahaha nee indd
Pff ik heb het kijken nu al opgegeven. Op mijn computer op het werk moet ik om de 10 sec. op vernieuwen drukken omdat ie dan vastloopt.
ANOUKIEE schreef:Babel schreef:Yessin moet toch morgen pas?!Nee zometeen als 2de!!Das toch een nederlander?