Sjafrane schreef:Hoe laat moeten de nederlandersVraag heb ik ook gesteld en meerdere andere bokkers maar ik kreeg ook geen antwoord dus wss is het nog onbekend
Citaat:Of met een patatje ertussenuit pielen, patat met appelmoes nou gadver heb er maar ff de handdoek door gefrummeld nu kan ik weer enigsinds typen haha..
Thomas schreef:Ludique96 schreef:Jammer van die twee balken maar voor de rest heel netjes geredenWaar kijk jij? Ook via nos? Je loopt aardig op mij voor Eurovisionsport kijk ik
marijkiiii schreef:Huh, canvas is nu bij schrade? ik kijk eurovision ook maar..Ik had even alle site's en BBC tegelijk aangezet. BBC staat toch wel tientallen seconden voor op de sites..
love_Soraya schreef:ik kijk ook mee via nos.. kunnen jullie mij vertellen hoelaat tim en andrew starten ongeveer?over 3 & 13 combinaties
NathalietjeB schreef:Citaat:Of met een patatje ertussenuit pielen, patat met appelmoes nou gadver heb er maar ff de handdoek door gefrummeld nu kan ik weer enigsinds typen haha..
Even een vraagje, het lijkt alsof bij het eventing-springen de paarden veel koeler zijn dan de paarden bij het springen-springen. Ligt dit nou aan mij, of klopt dat ook?