Vlaamse arabier mooiste paard ter wereld

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

IMJ

Re: Vlaamse arabier mooiste paard ter wereld

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-12 14:21

We hadden het over unieke paarden, iemand gaf aan dat alleen de arabier uniek was ivm 1 rib minder. Vandaar dat de unieke streep van de fjord ter sprake kwam ;-).
Thnx!

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-12 14:29

IMJ schreef:
We hadden het over unieke paarden, iemand gaf aan dat alleen de arabier uniek was ivm 1 rib minder. Vandaar dat de unieke streep van de fjord ter sprake kwam ;-).
Thnx!

Nou het is wel zo, dat de Arabier anatomisch uniek is :) het is het enige paardenras met een extra wervel en een rib minder :)
Maar de fjord is weer uniek op zijn eigen manier, net als elk ras, want ze onderscheiden zich allemaal van elkaar :))

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-12 14:31

Precies! :j Dat vind ik dus ook!

SienenIvo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-12 17:13

Ik weet ook wel dat je de manen van en fjord moet knippen hoor!

Ik bedoelde dat ieder ras op zijn eigen manier speciaal is.

Rawaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 19:12

Alle, heel het topic doorlopen en ontzettend VEEL SPELLINGSfouten tegengekomen, maar we zijn er.

Wat een tumult over die titel! Jezus. Die titel is overgenomen uit de krant. En kranten maken alsmaar graag sensatie. Er staan zelfs in het artikel onwaarheden ... maar daar zal niemand bij stilstaan.
Ik was zelf op die show. En.... die show is helemaal NIET het wereldkampioenschap. Dat gaat voor AV's door in december in Parijs. Dus moeten we daar dan ook al beginnen over roepen en tieren dat het niet klopt?

Dubai International Horse Event is een show met hoog prestige wegens de hoge geldprijzen. In Europa is op shows geldprijzen voor organisatoren een onbetaalbaar feit. Aangezien heel wat fokkers en eigenaars ook graag eens wat €€€ terug zien uit hetgene wat ze hebben geïnvesteerd, komen daardoor die graag naar Dubai en de shows voorgaande (Abu Dhabi en Sharjah) waar ze eens wat kunnen winnen.

QR Marc was in zijn ME show seizoen gewoon onklopbaar, Mr. Gheyssens mag blij zijn met zijn prestatie en vooral nadat hij heel hard heeft moeten knokken om te staan waar hij nu staat.

RosaNur

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 20:28

Hij is wel heel mooi, bijna eng zo'n perfecte arabier.

Eigenlijk is het net zo'n schleich paardje van plastic met die enorme glans :+ niet denigrerend bedoelt ....