Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Getup schreef:Dat zou natuurlijk mooi zijn...maar dan moeten ze wel met heeeel veeel centjes komen,denk ik.
Ik zou Totilas graag weer vrolijk en in vorm willen zien,onder wie dan ook. Maar dit functioneert gewoon niet...
purkie schreef:Matthias Rath brengt Totilas gewoon uit op de Olympische Spelen in London dit jaar,
wen maar aan die Olympische gedachte
Marjoow schreef:Ik hoop echt dat dit door gaat. Maakt me niet uit of hij dan voor Oostenrijk zal rijden, die 2 horen bij elkaar.
Linnettaaaa schreef:Marjoow schreef:Ik hoop echt dat dit door gaat. Maakt me niet uit of hij dan voor Oostenrijk zal rijden, die 2 horen bij elkaar.
Nou dat mij wel weer, hij heeft nog andere toppaarden . Het zou toch niet zo zijn dat Nederland nog een concurrent erbij krijgt omdat een Nederlander een Oostenrijkse coach heeft!
Linnettaaaa schreef:Marjoow schreef:
Nou dat mij wel weer, hij heeft nog andere toppaarden . Het zou toch niet zo zijn dat Nederland nog een concurrent erbij krijgt omdat een Nederlander een Oostenrijkse coach heeft!
Tuurlijk niet![]()
Hij traint dan toch gewoon in NL? Komt alleen voor Oostenrijk uit!
Buiten dat, gaat het me niet om het oranje kleurtje ofzo. Gaat mij erom dat Edward en Toti weer samen kunnen presteren. That's what matters.
Getup schreef:Dat zou natuurlijk mooi zijn...maar dan moeten ze wel met heeeel veeel centjes komen,denk ik.
Ik zou Totilas graag weer vrolijk en in vorm willen zien,onder wie dan ook. Maar dit functioneert gewoon niet...
Linnettaaaa schreef:Linnettaaaa schreef:Tuurlijk niet![]()
Hij traint dan toch gewoon in NL? Komt alleen voor Oostenrijk uit!
Buiten dat, gaat het me niet om het oranje kleurtje ofzo. Gaat mij erom dat Edward en Toti weer samen kunnen presteren. That's what matters.
Ik zie dat ook graag gebeuren hun twee weer bij elkaar, maar dat zou betekenen dat hij met Totilas 'onze' grootste concurrent word.
Abacab schreef:purkie schreef:Matthias Rath brengt Totilas gewoon uit op de Olympische Spelen in London dit jaar,
wen maar aan die Olympische gedachte
als we de lijn van het afgelopen jaar volgen dan verwacht ik dat Toot in Londen met een uitgestoken tong over de witte hekjes springt.