Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
liefhelietje schreef:doei schreef:Bij het filmpje van Bretton Woods pakt Mat wel zijn rust en tijd voor beloning![]()
Ik denk echt dat er een te grote druk op de schouders van Mat staat, wat hij doorgeeft aan Toot.
Het is zonde
Dat filmpje is niet van Vechta volgens mij. En pak er eens een filmpje bij van Emmelie met BW. Wereld van verschil..
Edit: http://www.youtube.com/watch?v=2Y-b1j45 ... ata_player
wake_up schreef:ik vind het zo jammer dat in dit topic meer dan de helft van de berichten alleen maar bestaat uit 'moddergooien' naar elkaar. volgens een groot deel ligt het aan MAR, de andere geeft edward weer de schuld, of PS.. Maar worden we echt beter van dat afgunstige gedoe?Oke, Totilas loopt niet zoals onder Gal. maar bedenk dat MAR een stuk minder ervaring heeft, onder druk staat en er misschien gewoon geen klik is. En dat heeft er niets mee te maken of hij wel of niet goed kan rijden, want ik denk dat 99,9% van de bokkers hier nooit zo ver zullen komen als hij, alleen maar smakelijk genieten als hij slecht presteert, wat een afgunst..
Ben bang dat ik hier ook weer een lading negatieve reacties op terug krijg, maar dat moet dan maar.
volgens mij ben ik een van de weinigen nog hier die het MAR gunt, en hoop dat die twee wat beter op elkaar ingespeeld zijn. Bij sommige combinaties duurt het gewoon wat langer, vind het jammer dat zoveel mensen meteen weer begint te roepen dat de ruiter absoluut niet kan rijden..
liefhelietje schreef:doei schreef:Bij het filmpje van Bretton Woods pakt Mat wel zijn rust en tijd voor beloning![]()
Ik denk echt dat er een te grote druk op de schouders van Mat staat, wat hij doorgeeft aan Toot.
Het is zonde
Dat filmpje is niet van Vechta volgens mij. En pak er eens een filmpje bij van Emmelie met BW. Wereld van verschil..
Edit: http://www.youtube.com/watch?v=2Y-b1j45 ... ata_player
Loody schreef:doei schreef:Bij het filmpje van Bretton Woods pakt Mat wel zijn rust en tijd voor beloning![]()
Het is zonde
Vind het er idd niet echt slecht uit zien...
sarabande schreef:Lovely schreef:Nog afgezien daarvan weet niemand of het bij Edward Gal wel goed was blijven gaan. Misschien waren daar dezelfde problemen wel boven komen drijven??
Die problemen zijn er altijd geweest, waren er ook bij Gribaldi, het verschil is dat Ed dat op kon lossen en weer rust in de paarden kon brengen, dat kan hij zelfs bij Sister, zet daar Mar maar eens op dan ziet zelfs een leek het verschil, daar wordt hij namelijk meteen af gelanceerd
Lovely schreef:sarabande schreef:Nog afgezien daarvan weet niemand of het bij Edward Gal wel goed was blijven gaan. Misschien waren daar dezelfde problemen wel boven komen drijven??
Die problemen zijn er altijd geweest, waren er ook bij Gribaldi, het verschil is dat Ed dat op kon lossen en weer rust in de paarden kon brengen, dat kan hij zelfs bij Sister, zet daar Mar maar eens op dan ziet zelfs een leek het verschil, daar wordt hij namelijk meteen af gelanceerd
Zo, dat is nog eens een knap staaltje speculatie. Gribaldi wilde volgens mij helemaal niet meer lopen en Lingh was niet na te rijden.
Elanor schreef:Wilawander schreef:Precies![]()
maar daar denkt de gemiddelde Bokker anders over. Die rijden er zo mee weg. Beter als rath het kan........
Deze 'gemiddelde bokker' hoopt dat er eens een nieuwsberichtje komt in de trant van "Mattias Rath heeft het he-le-maal gehad met de dressuursport en heeft besloten zich de komende tijd toe te leggen op het grondwerken. De combinatie laat de Olympische Spelen dan ook schieten en zal eerdaags hun eerste optreden hebben in de bitloze rubriek op Equiday. Totilas geniet ondertussen in zijn dikke wintervacht met zijn kuddegenootjes van zijn nieuwe huisvesting in een paddock paradise." Dat lijkt míj nou eens leuk voor het paard, een beetje kunnen leven onder FAWC-criteria.![]()
RM94 schreef:Gribaldi heb ik echt gewoon tot zijn afscheid gezien en die liep prima enne over Lingh http://www.youtube.com/watch?v=EOj6MwKlqcY
Ayasha schreef:RM94 schreef:Gribaldi heb ik echt gewoon tot zijn afscheid gezien en die liep prima enne over Lingh http://www.youtube.com/watch?v=EOj6MwKlqcY
Serieus? Ik heb Gribaldi anders een aardig piaffe probleem weten hebben waarna ie ineens niet meer op wedstrijd kwam.