Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Fitzroy schreef:@Cayenne, denk je nu echt dat Arnd uitgebreid foto's kan gaan nemen van een bebloede flank? Zo naïef ben je toch niet echt, he? Arnd stond er juist positief in, is daar nog foto's tot 2x toe gaan nemen, dus ik denk dat hij nog het beste van ons Nederlanders kan zeggen hoe het er met Totilas voorstaat.
Daar ben ik benieuwd naar. 
astridastrid schreef:Tafje schreef:En als het klopt; hoe volwassen ben je als je in het openbaar, op zo'n groot evenement met veel mensen én wereldpers, ruzie maakt met je vader??
Het is ook maar een mens...
imaudy schreef:Totilas trok in de uitgestrekte draf zijn linkervoorbeen wat hoger op dan zijn rechtervoorbeen. Dat kan wat scheefheid zijn oid. Kan mij niet voorstellen dat er een kreupel paard liep. Een plekje op de flank, tja..kan ook van de voerbak zijn oid. Het verbaast mij wel dat Arnd zich waagt aan zo'n column, zou hij gelijk hebben dan komt dat op een gegeven moment wel naar voren. Voor nu vind ik het overdreven. Totilas werd nog steeds vijfde, alsof dat zo matigjes is....
Robin_S schreef:imaudy schreef:Totilas trok in de uitgestrekte draf zijn linkervoorbeen wat hoger op dan zijn rechtervoorbeen. Dat kan wat scheefheid zijn oid. Kan mij niet voorstellen dat er een kreupel paard liep. Een plekje op de flank, tja..kan ook van de voerbak zijn oid. Het verbaast mij wel dat Arnd zich waagt aan zo'n column, zou hij gelijk hebben dan komt dat op een gegeven moment wel naar voren. Voor nu vind ik het overdreven. Totilas werd nog steeds vijfde, alsof dat zo matigjes is....
Dat viel mij ook meteen op, deed hij onder Edward niet. Maar idd ik denk ook eerder aan scheefheid dan meteen aan kreupelheid.. anders hadden we dat tijdens de proef wel gezien! (kreupelen doe je niet enkel tijdens losrijden)
sarabande schreef:Het stuk komt uit Arnd zijn tenen en geeft eigenlijk weer wat veel mensen voelen.
Om nog even te laten zien wat Ed voor Toot voelt, deze foto die op een plek waar weinig mensen konden komen genomen is
Ik wordt daar best emotioneel van
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hp ... 6626_n.jpg