Paul Schockemöhle: geen andere ruiter op Totilas

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Fitzroy

Re: Paul Schockemöhle: geen andere ruiter op Totilas

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 16:27

@Cayenne, denk je nu echt dat Arnd uitgebreid foto's kan gaan nemen van een bebloede flank? Zo naïef ben je toch niet echt, he? Arnd stond er juist positief in, is daar nog foto's tot 2x toe gaan nemen, dus ik denk dat hij nog het beste van ons Nederlanders kan zeggen hoe het er met Totilas voorstaat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 16:44

Noem dat maar positief, ik denk zomaar dat er geen derde opdracht komt na dit artikeltje.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 16:44

Totilas trok in de uitgestrekte draf zijn linkervoorbeen wat hoger op dan zijn rechtervoorbeen. Dat kan wat scheefheid zijn oid. Kan mij niet voorstellen dat er een kreupel paard liep. Een plekje op de flank, tja..kan ook van de voerbak zijn oid. Het verbaast mij wel dat Arnd zich waagt aan zo'n column, zou hij gelijk hebben dan komt dat op een gegeven moment wel naar voren. Voor nu vind ik het overdreven. Totilas werd nog steeds vijfde, alsof dat zo matigjes is....

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 16:45

Fitzroy schreef:
@Cayenne, denk je nu echt dat Arnd uitgebreid foto's kan gaan nemen van een bebloede flank? Zo naïef ben je toch niet echt, he? Arnd stond er juist positief in, is daar nog foto's tot 2x toe gaan nemen, dus ik denk dat hij nog het beste van ons Nederlanders kan zeggen hoe het er met Totilas voorstaat.

Arnd was niet de enige fotograaf in Rotterdam.
Waar zijn dan de foto's van dat bloed? :) Daar ben ik benieuwd naar.

Tafje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 17:06

Er wordt niet gesproken over bloed..

Verder heeft Arnd wel een reputatie. Onwaarheden in een column zetten lijkt me dus niet zo handig. En als het klopt; hoe volwassen ben je als je in het openbaar, op zo'n groot evenement met veel mensen én wereldpers, ruzie maakt met je vader??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 17:08

Ik kan me eerlijkgezegd niet voorstellen dat iemand als Arnd zomaar iets rondbazuint.

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 17:09

Tafje schreef:
En als het klopt; hoe volwassen ben je als je in het openbaar, op zo'n groot evenement met veel mensen én wereldpers, ruzie maakt met je vader??

Het is ook maar een mens...

Sill_Monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 17:09

Het komt nog wel dat ze 1 ofz worden Totilas moet eerst goed aan Paul wennen en een goede band krijgen anders kan je geen goed team zijn!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 17:10

LoveLuckyBoy schreef:
Het komt nog wel dat ze 1 ofz worden Totilas moet eerst goed aan Paul wennen en een goede band krijgen anders kan je geen goed team zijn!

Aan Paul wennen? :')

SanderD

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 17:12

Er wordt inderdaad van een kale plek zónder bloed gesproken.

Wat ik wel vreemd vind is die 'openbare ruzie'. Ik geloof best dat Arnd dit gehoord heeft, maar MAR + vader zouden zoiets toch nooit in het openbaar bespreken? En ik kan me geen reden indenken waarom ze expres in het openbaar over niet starten zouden ruziën.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 17:19

Ik heb ook wel eens ruzie gevoerd op plekken die achteraf erg onverstandig waren. Maar als de gemoederen hoog oplopen kunnen dat soort dingen gebeuren, dan denk je soms niet meer logisch na.

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 17:20

Wuis schreef:
Ik kan me eerlijkgezegd niet voorstellen dat iemand als Arnd zomaar iets rondbazuint.

Ik ook niet. Hij schrikt niet zo gauw en is niet iemand van roddels.

Retlaw

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 17:21

Ik geloof niet dat dit zomaar een verhaal is, er zal zeker een kern van waarheid in zitten. Arnd lijkt me niet de persoon om zoiets klakkeloos op het www te zetten.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 17:27

Ik zou toch zweren dat er eerst wel iets over bloed stond. Daar hadden ze reacties bij de column het ook over.
Maar goed, in ieder geval ben ik nog steeds benieuwd waar dit verhaal verder op is gebaseerd.

Tafje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 17:27

astridastrid schreef:
Tafje schreef:
En als het klopt; hoe volwassen ben je als je in het openbaar, op zo'n groot evenement met veel mensen én wereldpers, ruzie maakt met je vader??

Het is ook maar een mens...

Dat klopt maar in vorige posts werd Edward afgeschoten omdat hij zijn emoties tov Toot niet in de hand heeft en daardoor niet professioneel is. En hoe noem je dit dan???

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 17:28

Lovely schreef:
Noem dat maar positief, ik denk zomaar dat er geen derde opdracht komt na dit artikeltje.

Ik zei dat hij er positief in stond , niet dat hij dat nu is.
Idd is Arnd geen persoon die zomaar roddels rondbazuint.

manie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 18:08

Gut nu is het ineens 'arme' MAR....hoe oud is hij 26-27??
Tijd om op eigen benen te staan en je eigen beslissingen te nemen dacht ik zo :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 18:14

imaudy schreef:
Totilas trok in de uitgestrekte draf zijn linkervoorbeen wat hoger op dan zijn rechtervoorbeen. Dat kan wat scheefheid zijn oid. Kan mij niet voorstellen dat er een kreupel paard liep. Een plekje op de flank, tja..kan ook van de voerbak zijn oid. Het verbaast mij wel dat Arnd zich waagt aan zo'n column, zou hij gelijk hebben dan komt dat op een gegeven moment wel naar voren. Voor nu vind ik het overdreven. Totilas werd nog steeds vijfde, alsof dat zo matigjes is....

Dat viel mij ook meteen op, deed hij onder Edward niet. Maar idd ik denk ook eerder aan scheefheid dan meteen aan kreupelheid.. anders hadden we dat tijdens de proef wel gezien! (kreupelen doe je niet enkel tijdens losrijden)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 18:36

Robin_S schreef:
imaudy schreef:

Dat viel mij ook meteen op, deed hij onder Edward niet. Maar idd ik denk ook eerder aan scheefheid dan meteen aan kreupelheid.. anders hadden we dat tijdens de proef wel gezien! (kreupelen doe je niet enkel tijdens losrijden)

Dan hebbie nie goed gekeken, heb hem nooit anders weten doen, vrijwel elk paard doet dat wel. Elk paard is aan een kant iets sterker. Ook als ze recht gericht zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 18:39

Nee sorry ik vind dat hij het nu echt opvallend doet, zelfs mijn broertje die totaal niks van paarden kent gaf er een opmerking over...

luve_rozes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 18:39

Over die ruzie heb ik eerder wat opgevangen, of het nu hier was of in de pers...Kom er wel weer achter, maar het is gebeurt.

merel_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 20:25

.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 07-03-24 14:41, in het totaal 1 keer bewerkt

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 21:10

Het stuk komt uit Arnd zijn tenen en geeft eigenlijk weer wat veel mensen voelen.

Om nog even te laten zien wat Ed voor Toot voelt, deze foto die op een plek waar weinig mensen konden komen genomen is
Ik wordt daar best emotioneel van

Afbeelding

vickylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 21:17

sarabande schreef:
Het stuk komt uit Arnd zijn tenen en geeft eigenlijk weer wat veel mensen voelen.

Om nog even te laten zien wat Ed voor Toot voelt, deze foto die op een plek waar weinig mensen konden komen genomen is
Ik wordt daar best emotioneel van

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hp ... 6626_n.jpg

prachtige foto :(:)
vraag me af wat totilas denkt :o
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 25-08-11 21:51, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Foto uit quote gehaald, geen foto's quoten aub

PortRoyal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 21:28

Zou Schockemohle denken dat succes te koop is? En als het dan niet zo lekker gaat,hup,een kwak geld ertegenaan op naar de volgende topper....Lijkt me allemaal onfris voor Totilas,Rath en helemaal voor Edward Gal en betrokkenen. Ik weet het zeker: Rath zal nooit de klik krijgen die Edward had met Totilas,en nooit hun succes kunnen evenaren,al had ik zeker voor het paard gewild dat het beter ging.