Commentator zegt hier maar iets over het prachtige uniform van Ester Soldi. Valt in de categorie 'hij heeft wel een mooie staart' als het paard niet mooi is. Je moet wat zeggen toch...
Ik kan de livestream blijkbaar niet bekijken vanuit België ! Kan iemand mij helpen? Er komt op: U kan de livestream niet bekijken vanaf uw huidige geografische locatie...
Is bij anderen de livestream van de nos ook zo ontzettend sloom? Ik zie steeds 2seconden en dan happertie en moet hij weer opnieuw laden. Kijkt erg vervelend.. Zijn er nog andere opties behalve dan de betaalde FEI zender?
FriesWytske
Geplaatst: 17-08-11 14:12
Dan is die dus alleen in Nederland te volgen. Weet niet wat je dan moet doen.
@ BabiiVeeraa Dan kijk je zeker via Silverlight. Moet je even overschakelen op de Mediaplayer. Linkje staat onderaan het tv schermpje.
Laatst bijgewerkt door FriesWytske op 17-08-11 14:14, in het totaal 1 keer bewerkt
Als ik naar het protocol kijk, doet deze het niet zo best...
History_
Geplaatst: 17-08-11 14:14
eikaam schreef:
Ik kan de livestream blijkbaar niet bekijken vanuit België ! Kan iemand mij helpen? Er komt op: U kan de livestream niet bekijken vanaf uw huidige geografische locatie...
idd, en er is geen andere mogelijkheid vanuit België om te volgen
BabiiVeeraa
Geplaatst: 17-08-11 14:14
Borahlover schreef:
Bij mij is de livestream via de nos niet sloom, ik kan hem gewoon volledig volgen