Vond het een stuk beter dan het vorige filmpje, maar wel spanning en hele onrustige handjes op sommige momenten.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Basti schreef:Chaos schreef:Ontzettend boos geeft je niet het recht mensen dusdanig aan te vallen. Ze hadden het niet eens over jou.
Beetje pittig discusseren hoort erbij hoor. We kunnen elkaar allemaal gaan knuffelen, maar dat lijkt mij niet de bedoeling.
Marjoow schreef:Air schreef:Why? Het gaat over hetgeen klassiek dressuurpaard.....
Ja, vind jij Totilas niet klassiek dan? De manier waarop hij zn achterhand gebruikt, is toch aardig klassiek lijkt me.
aisie schreef:Volgens mij stond Edward ook best heel erg onder druk als hij Totilas uitbracht. Iedereen verwachtte van hem toch wel een topscore. Daarom verbaast het me zo dat iedereen dit zo goed vind van Rath omdat hij zo onder druk staat. Ik vind het voor een paard en ruiter van deze klasse (en zoveel miljoenen) geen mooie proef om naar te kijken. Ben verder geen fan ofzo maar ik vind het toch wel een beetje opvallend dat Rath zo beschermd wordt omdat ie onder druk staat terwijl Gal dat niet minder stond! Maar hij presteerde wel stukken beter.
Marjoow schreef:aisie schreef:Volgens mij stond Edward ook best heel erg onder druk als hij Totilas uitbracht. Iedereen verwachtte van hem toch wel een topscore. Daarom verbaast het me zo dat iedereen dit zo goed vind van Rath omdat hij zo onder druk staat. Ik vind het voor een paard en ruiter van deze klasse (en zoveel miljoenen) geen mooie proef om naar te kijken. Ben verder geen fan ofzo maar ik vind het toch wel een beetje opvallend dat Rath zo beschermd wordt omdat ie onder druk staat terwijl Gal dat niet minder stond! Maar hij presteerde wel stukken beter.
Verschil is hier wel, dat Edward veel meer ervaring heeft dan Rath, en dat Rath nog erg jong is
Ik ben het verder wel met je eens hoor, vind alleen dat je Edward en Rath op dit gebied niet echt kunt vergelijken