Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janine1990 schreef:Nee, realisme![]()
Ik zie niet in wat het nieuws vandaag of volgende week veranderd aan het lot van de toekomstige ruiter... Al vanaf het moment dat bekend was dat Totilas naar PS ging, is de nieuwe ruiter (whoever that may be) afgezeken...
Ik gun PS Totilas, ik gun de nieuwe ruiter de ervaring, hoewel ik niets met Totilas heb.
Snap nu niet waarom je mij op mijn plaats probeert te zetten???
Jij komt met een opmerking die kant noch wal slaat, of je nu pre Edward of anti Edward bent... Feit is dat de nieuwe ruiter gewoon afgezeken zal worden... Of PS nu vandaag een persbericht de lucht in stuurt dat Edward er niet meer op komt, of dat hij dat had verzwegen tot volgende week, waardoor enkel en alleen meer speculatie over Edward terug op Totilas voorbij zal komen....
horseyfries schreef:Het rijmt op "ruk"?
Boras schreef:Toch wel een beetje vreemd hoe dit verloopt:
- een open sollicitatie/hengelen naar een paard via de media
- een afwijzing via de media
Edward lijkt me een hele sympathieke vent, maar ik vind de hele gang nogal knullig.
Janine1990 schreef:Sjah, dat woordje sloeg niet op haar... Dus als ze dat aanvallend noemt, en nodige scheldwoorden (1 dus)... Sorry, dan ben je niet zo heule veeul gewend hoor...
Ik ben nergens persoonlijk geworden, heb alleen gezegd dat wat zij zegt niet logisch is... Realistisch, en geloof niet dat iemand dat kan tegenspreken.
horseyfries schreef:Janine1990 schreef:Sjah, dat woordje sloeg niet op haar... Dus als ze dat aanvallend noemt, en nodige scheldwoorden (1 dus)... Sorry, dan ben je niet zo heule veeul gewend hoor...
Ik ben nergens persoonlijk geworden, heb alleen gezegd dat wat zij zegt niet logisch is... Realistisch, en geloof niet dat iemand dat kan tegenspreken.
Het is idd maar net wat je gewend bent en wat je normaal vind qua taalgebruik. Wat jij normaal vind vind iemand anders aanstootgevend, zo is het nu éénmaal.