Hij was daar aan het werk en er mee bezig.Ja dat is de eerste zin van Kampioen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Hij was daar aan het werk en er mee bezig.kampioen schreef:ik weet nu dat jullie maar een met de vinger aan wijzen in jullie ogen kan John niets fout doen maar ik kan jullie nog meer vertelen. Ik vindt het niet reeel om nu alleen met zijn alle mark de schuld te geven. Hij heeft de eerste tijd ook nog voor verblijf gezorgt van enkele bewoners. Ik weet dat hij ook opzoek is naar een bedrijf die het betaalbaar doet.Maar als het te lang duurt kan het natuurlijk ook voor meer geld.
Eigenlijk zijn jullie net zo dom als jullie op een manege gaan staan waar zoveel asbest in is verwerkt.
Als jullie dat ook wisten zijn jullie net zo schuldig dus steek even de hand in eigen boezem.

kampioen schreef:wist je dat als je asbest vindt en die is beschadig je dat moet melden ik bedoel maar dus ja jullie zijn dom ik wou niemand aan vallen maar ik heb wel het idee dat mensen dat op deze forum kunnen tuurlijk het is rot voor alle betrokkenen maar ik kan daar ook niets aan doen ik zag het op HVN maar dat te zijde nog even iets kampioen is mijn paard en staat op stal in het oosten van het land bij een boederij met "nieuwe stallen''

vandaalen schreef:ga ik niet op in iedreen weet dat het ding is ingestort
einde kometaar

johnvt schreef:Lieve mensen,
Even een bericht van mij.
De terughaal actie voor de spullen van paarden eigenaren en bewoners is goed gelopen, met dank aan de gemeente.
Ik moet zeggen dat ik hier een goed gevoel bij had zoals de dingen werden uitgelegd hoe het ging en wat er is weggehaald en alles SCHOON. Betekend in mijn gedachte dat de rest wat er nog ligt ook schoon moet zijn.
Ook wil ik hier even reageren op Mark:
Mark Ga niet hier iedere keer reageren terwijl we zaken moeten doen het op te lossen zodat de bewoners, eventuele paarden eigenaren maar ook ikzelf met wededrhelft weer vrij kunnen rond lopen op het terrein waar ik zo van hou.
Dus nogmaals wij moeten hiier verder op het terrein en zeker niet hier op bok
t.
John
En mochten er inderdaad mensen zijn die nog spulletjes nodig hebben kunnen jullie me benaderen. amanda1980 schreef:ik wil nog even benadrukken dat we ( niet iedereen) IETS terug hebben. wat we op eigen kosten hebben laten reinigen. voor de meeste mensen is dit een zadel en hoofdstel. de rest van onze spullen hebben we nog lang niet terug. wat we kwijt zijn is echt enorm veel. sommige van ons hebben nog helemaal niks terug. ik heb ook enkelt mijn zadel terug dankzij de financiele hulp van mij pa. zonder hem had ik niks terug gehad. we hebben allemaal meer onkosten moeten maken aan nieuwe spullen aanschaffen en schoonmaak kosten. dan nog eens de kosten van alle pullen die we kwijt zijn. en dan heb ik het nog geen eens over de bewoners! er moet niet te ligt gedacht worden over de schade van de pension klanten. die hebben minimaal 2000 euro of meer schade. komt ook nog een bij dat een aantal paarden gescheurde hoeven hebben/hadden door de enorme droogte en gebrek aan mogelijkheid om normaal te kunnen verzorgen etc etc etc. de schade van de bewoners kan ik geen eens inschatten om over de schade van john nog maar niet te spreken. zo raar is het dus niet dat er mensen heel erg kwaad en vooral verdrietig zijn.
maar goed, het heeft idd geen zin om hier discussies te voeren met de aannemer. dat gaat op andere manieren en locaties nog wel plaats vinden. zeker zolang er toch niks nuttigs uit komt en voor de wel nuttige info zoals schadevergoedingen mag hij ons persoonlijk benaderen.
de hulp dmv spullen die word aangeboden vind ik echt geweldig!!!! dat is de enige daadwerkelijke hulp die er dan ook maar aangeboden is in deze hele situatie.

Ik schrik echt van je laatste berichtje. Ik hoop maar dat uiteindelijk alles goed komt! Aan spullen kan ik jullie niet helpen, maar als iemand van jullie om vervoer (al dan niet met trailer) verlegen zit, hoor ik het graag! 
amanda1980 schreef:met schadevergoedingen zal meneer de aannemer zich hier niet gaan melden ben ik bang aangezien hij net telefonisch heeft verklaard zich vandaag failiet te gaan laten verklaren. misschien moet ik dat hier niet melden maar het is helaas wel wat meneer aangeeft. juist alle hulp van buitenaf is dan ook erg welkom. er zijn pensionklanten onder ons die echt helemaal niks meer hebben en zo uit de brand geholpen kunnen worden. zelfs het aller simpelste in aanschaf, een borstelset, moet weer worden aangeschaft. zelfs dat heeft niet iedereen meer. het enigste wat zo goed als iedereen wel zeker heeft is een halster want die lagen bij het land. zelfs halstertouwen zijn bij het land spontaan verdwenen. nou zal bijna iedereen wel weer een borstelset hebben aangeschaft maar ik zeg dit om duidelijk te maken dat iedereen echt met compleet lege handen stond (tenzij ze thuis nog iets hadden liggen)