MamboBeach schreef:Ehh, maar dat remmen deed ik bewust hoor, dus ik zorgde wel dat er niemand voor me en achter me reed en ik reed ook helemaal niet hard maar ik wilde wel even laten voelen wat er kan gebeuren.
Mijn dochter doet het nu ook niet zo heel vaak meer gelukkig, maar ik kan dat niet zien. Ik heb er geen 1 maar 3 op de achterbank zitten. En daarbij, zo´n draak is ze niet, helemaal niet maar ze is en blijft wel een kind en die kunnen net als dieren onberekenbaar zijn en kattenkwaad uithalen. Wat kun je dan nog meer doen tijdens het autorijden, niet veel als je het mij vraagt...
Nou, gelukkig dat je dat remmen bewust deed, nadat je goed had gekeken of het wel kon.
Maar ik zou bang zijn dat mijn kind naar voren valt en zich pijn zou doen...... Denk ik.
Ik heb er maar 1 op de achterbank en die kan ik door de spiegel prima zien, al hoewel ze nu prima weet dat je in de auto met gordel moet. Je doet het toch goed zo? Wilde je verder niet aanvallen, hoor, maar waar het mij om gaat is dat je dus weet dat je met kids rijdt en ze dus in de gaten moet houden. Net als dat je met het vervoeren van vee goed op moet letten. Zeker als ze direct achter een deur staan (ongelofelijk, wat link!!!). Dus ik denk dat men daar eens wat aan mag doen in dat soort landen.....