Vrouw sleept paard drie kilometer mee achter trailer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 16:08

Tallie1979 schreef:
Brainless schreef:
@Smeetjoew
De auto die in het filmpje erbij staat (althans alleen de neus is al beeldvullend) is wel uit op te maken dat het geen kleine polo was..........

JINX!!! _O-

Enne Mambo, THANX! _O-

Ik dacht dat het een mini was! :+

Enne, you´re welcome! :D

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 16:10

smeetjoew schreef:
Goh, zover was ik ook dat ze geen koekblikje bestuurde, maar er bestaat wel degelijk een verschil tussen een zgn. landrover met 3000pk en een gewone landrover.

Uit de berichten lijkt het net alsof men zich inbeeld dat ze in een of andere monstertruck heeft gereden... Zoiets als dit.

Afbeelding

:7

_O- _O- _O- Ga je serieus zo´n auto erop zetten... Jee zeg, van het ene naar het andere uiterste... :')

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 16:10

MamboBeach schreef:
Ehh, maar dat remmen deed ik bewust hoor, dus ik zorgde wel dat er niemand voor me en achter me reed en ik reed ook helemaal niet hard maar ik wilde wel even laten voelen wat er kan gebeuren.

Mijn dochter doet het nu ook niet zo heel vaak meer gelukkig, maar ik kan dat niet zien. Ik heb er geen 1 maar 3 op de achterbank zitten. En daarbij, zo´n draak is ze niet, helemaal niet maar ze is en blijft wel een kind en die kunnen net als dieren onberekenbaar zijn en kattenkwaad uithalen. Wat kun je dan nog meer doen tijdens het autorijden, niet veel als je het mij vraagt...

Nou, gelukkig dat je dat remmen bewust deed, nadat je goed had gekeken of het wel kon. ;)
Maar ik zou bang zijn dat mijn kind naar voren valt en zich pijn zou doen...... Denk ik.

Ik heb er maar 1 op de achterbank en die kan ik door de spiegel prima zien, al hoewel ze nu prima weet dat je in de auto met gordel moet. Je doet het toch goed zo? Wilde je verder niet aanvallen, hoor, maar waar het mij om gaat is dat je dus weet dat je met kids rijdt en ze dus in de gaten moet houden. Net als dat je met het vervoeren van vee goed op moet letten. Zeker als ze direct achter een deur staan (ongelofelijk, wat link!!!). Dus ik denk dat men daar eens wat aan mag doen in dat soort landen..... :j

_Evelien

Re: Vrouw sleept paard drie kilometer mee achter trailer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 16:13

Wat een raar verhaal, apart dat de vrouw niks voelde toen dat paard eruit is gevallen? en 3 km is meegesleept. :?

yarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 16:17

smeetjoew schreef:
En waarom wordt ervan uit gegaan dat de bewuste mevrouw een gigantisch landrover van 3000pk bestuurde met een monsterlijke aanhanger? Want dit wordt wel als waarheid aangenomen, terwijl dit ook helemaal niet zeker is.

Ik blijf het een raar verhaal vinden.

Omdat jij nog nooit in Noord amerika bent geweest en geen idee heb waar je over praat! De meeste amerikanen die paarden vervoeren zullen het niet in hun hoofd halen om met VW passat hun trailer te trekken je blijft steken op de eerste beste heuvel je komt er domweg niet overheen. En laten we over het dalen niet eens hebben!

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 16:18

MamboBeach schreef:
smeetjoew schreef:
Goh, zover was ik ook dat ze geen koekblikje bestuurde, maar er bestaat wel degelijk een verschil tussen een zgn. landrover met 3000pk en een gewone landrover.

Uit de berichten lijkt het net alsof men zich inbeeld dat ze in een of andere monstertruck heeft gereden... Zoiets als dit.

Afbeelding

:7

_O- _O- _O- Ga je serieus zo´n auto erop zetten... Jee zeg, van het ene naar het andere uiterste... :')

Hee, ik visualiseer alleen maar wat er in woorden wordt omschreven. ;)

Abeltje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 16:18

Huh? Adil wat voor post is verwijderd dan?

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 16:20

yarrah schreef:
smeetjoew schreef:
En waarom wordt ervan uit gegaan dat de bewuste mevrouw een gigantisch landrover van 3000pk bestuurde met een monsterlijke aanhanger? Want dit wordt wel als waarheid aangenomen, terwijl dit ook helemaal niet zeker is.

Ik blijf het een raar verhaal vinden.

Omdat jij nog nooit in Noord amerika bent geweest en geen idee heb waar je over praat! De meeste amerikanen die paarden vervoeren zullen het niet in hun hoofd halen om met VW passat hun trailer te trekken je blijft steken op de eerste beste heuvel je komt er domweg niet overheen. En laten we over het dalen niet eens hebben!

Ehm, ten eerste; dat ben ik wel geweest.
Maar er wordt hier van het ene uiterste naar het andere uiterste gegaan. Damn. Er wordt hier gespeculeert over een of andere vrachtwagen dat het zogenaamd zou zijn en nu ga jij ineens over op een VW passat...... Stel dat het nou gewoon een simpele landrover was??? Dan is er ineens niet meer sprake van alle factoren die door de "auto" zouden worden veroorzaakt waardoor de bestuurder niets opmerkte van dit "incident".

MamboBeach

Ik vat het ook niet aanvallend op hoor Twiggy! ;) Wil alleen ermee zeggen dat je niet alles in de hand hebt. En dat bewust remmen en dat ze zich pijn zou doen, tja, als ik 120 rijdt op de snelweg en er doet zich zoiets voor is de pijn nog wel wat erger... ;)

Twiggy2008

Laten we dan gewoon zeggen dat er over en weer lekker wordt gespeculeerd. ;)

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 16:22

Abeltje77 schreef:

Ik had een post geplaatst van een motorrijder die met 200 km/u tegen een vrachtwagen op reed. De chauffeur voelde wel iets, maar ging pas 4 kilometer later naar de zijkant op teken van de politie. De motorrijder zat met zijn helm vast achter de vrachtwagen (direct aan de zijkant) en is de hele tijd meegesleurd. Hij heeft het wel overleefd.

De vrachtwagenchauffeur voelde een stoot, maar had nooit daarmee gerekend...Misschien heeft de vrouw hier ook wel iets gevoeld, maar nooit daarmee gerekend....

Dat was dus het punt...Maar ja, er zaten foto's bij en die had ik extra in een link gezet...Wordt je bericht alsnog verwijderd...En zo dramatisch waren die foto's niet...

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 16:23

Adil18 schreef:
Abeltje77 schreef:

Ik had een post geplaatst van een motorrijder die met 200 km/u tegen een vrachtwagen op reed. De chauffeur voelde wel iets, maar ging pas 4 kilometer later naar de zijkant op teken van de politie. De motorrijder zat met zijn helm vast achter de vrachtwagen (direct aan de zijkant) en is de hele tijd meegesleurd. Hij heeft het wel overleefd.

De vrachtwagenchauffeur voelde een stoot, maar had nooit daarmee gerekend...Misschien heeft de vrouw hier ook wel iets gevoeld, maar nooit daarmee gerekend....

Dat was dus het punt...Maar ja, er zaten foto's bij en die had ik extra in een link gezet...Wordt je bericht alsnog verwijderd...En zo dramatisch waren die foto's niet...

Ik wilde ze dus gaan bekijken... |(

laResidence

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 16:24

Vreselijk zeg.
Ik geloof niet dat iemand willens en wetens een paard achter z'n trailer aansleept hoor.

leootje14

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 16:25

Verschrikkelijk verhaal!!
maar niemand heeft het gemerkt.. ook geen achterop rijden de auto's??
en hoelang moet dat touw wel niet zijn geweest.. uit de trailer is al een behoorlijke afstand.
dat het touw dan nog vast zat en dat het halster niet knapte...
maar hoe dan ook blijft het een vreselijk verhaal!!

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 16:28

Moderatoropmerking:
Zojuist heb ik wat off topic reacties verwijderd. Het is niet de bedoeling om links naar andere ongelukken of foto's van andere ongelukken hier te plaatsen, ook niet in links. Graag vanaf nu weer on topic.

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 16:29

Abeltje77 schreef:
oh die! die heb ik gezien. Heeeeel apart, die foto's, maar schokkend? nou... niet echt.

heeft die man het eigenlijk overleeft? ik zou zeggen van niet, maar het duits dat er stond deed weer lijken van wel? ik kan echt geen duits....

Ik heb het op TV gezien en daar werd ook gezegd dat de man het overleefd heeft...!

Ik vind de beeld ook niet schokkend, maar ik wilde net de link plaatsen en dit bericht is alweer verwijderd...Fucking boktcensuur...

@ThePast03: Dat is niet offtopic gaan, zoiets noem je een visie onderbouwen met knalharde bewijzen...Maar ja...ik vind het allemaal wel best...

Iedereen die het wil zien moet me maar PB'en, dan stuur ik de link....

gvmf

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 16:32

Niet te geloven dit :/

Jemig.. ik kan me niet voorstellen dat je dat niet merkt....

Het doet me gewoon pijn bij de gedacht hoeveel pijn dat paard heeft gehad en wat er door dat koppie is gegaan... ;(

baroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 16:39

ThePast03 schreef:
Zojuist heb ik wat off topic reacties verwijderd. Het is niet de bedoeling om links naar andere ongelukken of foto's van andere ongelukken hier te plaatsen, ook niet in links. Graag vanaf nu weer on topic.

dat was een onderbouwing, waaruit bleek, dat men wel "iets" kan voelen, maar niet bedenkt dat het zoiets is, voor hetzelfde... waren de paarden van deze mevr. standaard wel wat aan het stampen op de trailer, dus was geluid en een beweging wel normaal voor haar, zoiets bedenk je toch niet en daar rijd je dan zeker geen stuk mee verder...

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 16:47

baroen schreef:
ThePast03 schreef:

dat was een onderbouwing, waaruit bleek, dat men wel "iets" kan voelen, maar niet bedenkt dat het zoiets is, voor hetzelfde... waren de paarden van deze mevr. standaard wel wat aan het stampen op de trailer, dus was geluid en een beweging wel normaal voor haar, zoiets bedenk je toch niet en daar rijd je dan zeker geen stuk mee verder...

Gelukkig, Baroen, je snapt me! Dat is precies dat wat ik er mee wilde zeggen! :D

Jolien__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 16:51

Vreselijk!
Hoe kan een paard nu uit een trailer vallen?!

Natalie1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 16:59

Heftig zeg, zeker voor de eigenaar! Trailers moet dan wel iets aan gedaan worden... :=
En dan te bedenken dat ik daar een jaartje geleden in dezelfde plaats ben geweest.

Lara

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 17:03

tranen |(

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 17:04

Dat sommige mensen hier de vrouw in kwestie zo afzeiken.
Denken jullie nu echt dat t arme mens voor dr lol zo`n end met een paard hangend aan een trailer rijdt?
En helemaal met kinderen aan boord?

Ik rijd ook in een pickup, en als er een volle 2 paards achter hangt merk je dr niks van,
en dat is "maar" een 1500.
Voor Amerikaanse begrippen een kleintje dus.
Daarbij zijn de trailers en wegen hier en daar niet met elkaar te vergelijken.

x_joyce_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 17:04

egt heftig zeg! :7
3km egt OM* dat je dat niet merkt :n :?
ik ben blij dat wij geen trailer meer hebben :Y) we hebben nog wel een trailer maar de gebruiken we maar zelden :P
hoe hard heeft die vrouw dan gereden?
en strekte voor de vrouw en kinderen :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 17:07

Adil18 schreef:
Abeltje77 schreef:

Maar een motorrijden vs vrachtwagen staat qua gewicht imo niet in verhouding tot een paard vs auto/trailercombi.. Ook al zijn die combi's in amerika groot, een paard wat eerst uit de trailer valt/springt en dan meegesleept wordt moet je toch merken?

Ik vind het een raar verhaal, maar bovenal enorm triest dat het paard zo aan zijn eind moet komen :n