astridelise schreef:Het programma mag van de rechter zondag niet uitgezonden worden.
Beter lezen, de verborgen camera beelden mogen niet worden uitgezonden.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Wat ook zou kunnen is de undercoverbeelden op internet zetten via zijn site.
Dan maken de beelden technisch gezien geen onderdeel uit van de uitzending, maar zijn toch toegankelijk.
Er zitten wel wat haken en ogen aan, maar volgens mij niet onmogelijk.
Cayenne schreef:Wat ook zou kunnen is de undercoverbeelden op internet zetten via zijn site.
Dan maken de beelden technisch gezien geen onderdeel uit van de uitzending, maar zijn toch toegankelijk.
Er zitten wel wat haken en ogen aan, maar volgens mij niet onmogelijk.
boemer41 schreef:Het laatste nieuws...
De uitzending gaat nu zondag niet door
De beelden van de verborgen camera en de nietsontziende confrontatie mochten niet worden uitgezonden.
De beslissing voor hoger beroep is nog niet genomen.
Afhankelijk van deze beslissing wordt de uitzending uitgezonden volgende week zondag of de week daarop.
Ook zonder die beelden is een herwerkte versie van dit verhaal mogelijks voor uitzending vatbaar.
amondi schreef:..
Alleen daarom vind ik persoonlijk dat het helemaal niet erg is dat daar een rem op komt! Maak maar een uitzending zonder spectaculaire??? beelden.
Toon maar aan door goed onderzoek en door middel van hoor en wederhoor wie er fout zit. Kost meer moeite, maar beelden zelf kunnen altijd gemanipuleerd worden.
Productions schreef:Wat ik hier een beetje raar vind is, dat men allemaal de media gelooft en Alberto, terwijl deze man diverse rechtzaken heeft over het verkeerd produceren van de uitzendingen, kortom deze man manipuleert door knippen en plakken de uitzendingen, ik vindt het dus erg jammer dat jullie de media al geloven over deze paarden handelaar zonder dat er enige bewijsstukken zijn geleverd, dat deze uitzending wordt verboden is niks voor niks, blijkbaar zijn de beelden van onze reporter volgens de rechter niet genoeg bewijs om iemand te beschuldigen voor fout handelen, het doet mij dus ook pijn dat iedereen dit wel vindt, men gelooft blijkbaar de media omdat men denkt dat die geen onzin verkopen, ik denk dat de rechtzaak eerlijk is verlopen en dat beide partijen de bewijzen op tafel hebben gelegt, ik denk alleen dat de reporter met verknipte beelden en niet genoeg bewijslast daarom ook verloren heeft, daarom heeft de rechter ook een uitspraak gedaan, bij wel uitzenden volgt er een boete in totaal van 1.5 miljoen voor SBS, Noordkaap en Stegeman, ik vind dat meneer nu ook de media aan het bewerken is omdat deze blijkbaar slecht tegen zijn verlies kan, ik zeg slechte verliezer en hou eens op met je gelijk te krijgen, je had gewoon met ECHTE bewijzen moeten komen zodat deze mevrouw ook echt schuldig was, blijkbaar vaalde SBS en Stegeman hier dus in, was een kat in het zakje toch? Ik snap dat deze uitzending verboden wordt, is gewoon onterecht om mensen te beschuldigen zonder goed onderbouwt BEWIJS, Cq verknipte beelden verhaal, waar is de echte televisie zonder te geilen op de kijkcijvers, want daar gaat het tegenwoordig om, terwille van onschuldige slachtoffers, trek je oordeel maar!
Espie schreef:waarom zijn die beelden zo belangrijk .
als er over gepraat wordt is er toch ook al gewaarschuwd voor deze dame
het lijkt wel of er eerst gezegt wordt in afrika is honger stort geld maar niemand doet. het maar laat je beelden zien is het wel erg.
vind het een beetje krom allemaal.
hier worden alle mensen die het goed willen doen de dupe van.
en ik wens de handelstallen die het wel goed doen ook veel sterkte toe om je elke keer weer temoeten bewijsen veel sterkte toe, hier is niemand mee gebaart