Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Bij dekking met Moorlands Totilas wordt vooraf het dekgeld betaald. Indien na 3 inseminaties blijkt
dat de merrie niet dragend is kan de eigenaar kiezen voor een gratis dekking met Moorlands Bodyguard
of 25% retour van het van te voren betaalde dekgeld.
» Dekgeld Moorlands Totilas bedraagt € 5500,- excl. btw, stamboek- en afdrachtkosten. Dekgeld wordt
van te voren in rekening gebracht en dient te zijn voldaan voordat er geïnsemineerd wordt.
KarinvdM schreef:Die drachtigheidsconstructie vind ik wel tamelijk grof.
Prima dat het dekgeld hoog is, maar dan wel als je merrie ook daadwerkelijk dragend is.
Albert schreef:Citaat:Bij dekking met Moorlands Totilas wordt vooraf het dekgeld betaald. Indien na 3 inseminaties blijkt
dat de merrie niet dragend is kan de eigenaar kiezen voor een gratis dekking met Moorlands Bodyguard
of 25% retour van het van te voren betaalde dekgeld.
» Dekgeld Moorlands Totilas bedraagt € 5500,- excl. btw, stamboek- en afdrachtkosten. Dekgeld wordt
van te voren in rekening gebracht en dient te zijn voldaan voordat er geïnsemineerd wordt.KarinvdM schreef:Die drachtigheidsconstructie vind ik wel tamelijk grof.
Prima dat het dekgeld hoog is, maar dan wel als je merrie ook daadwerkelijk dragend is.
Grof vind ik zacht uitgedrukt. Dit is oplichterij; want reken maar dat die rietjes verdund gaan worden. Dat de hengstenhouder veel geld vraag ala, maar dan wel bij levend veulen.
[***] schreef:Ik denk niet dat er iemand van wakker ligt dat jij niet met hem dekt Suelza. Ik ben meer benieuwd naar de mensen die er wél mee dekken en waarom.